בב"ש מחמיאים לחנן ממן: "לקח את ההזדמנות בשתי ידיים"

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

בבירת הנגב מרוצים משמירת המאזן המושלם בטרנר אחרי 0:2 על נתניה: "החוכמה היא לחזור מההפסד, לשחק טוב ולנצח", אמר בכר שהבהיר כי ספסול האסלביינק מקצועי. שבחים גם לסבג שכבש שער בכורה בליגה: "שמח שזה נכנס"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל באר שבע לאחר שהקבוצה התאוששה מההפסד במשחק העונה הראשון בשבוע שעבר בבלומפילד למכבי תל אביב וגברה 0:2 על מכבי נתניה. באר שבע מחזיקה במאזן מושלם באצטדיון טרנר, כשמתחילת העונה רשמה חמישה ניצחונות רצופים ושמרה על פער שלוש נקודות בלבד מהאלופה שבפסגה. באצטדיון טרנר יחל היום תהליך של שזרוע שאמור להסתיים עד למשחק הבית הבא של הפועל באר שבע, מול בני יהודה תל אביב ב-30.11.

מאמן באר שבע, ברק בכר ציין לאחר הניצחון: "החוכמה היא לחזור מההפסד, להציג משחק טוב ולנצח. הניצחון היום היה טוב ומרשים. התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר, יש עדיין דברים לשפר". בכר גם התייחס לשחקנים שקיבלו ממנו הזדמנות לעלות בהרכב לאחר תקופה ארוכה: אני שמח ששחקנים שקיבלו את ההזדמנויות ניצלו אותן היום".

בסיום המשחק החמיאו בבאר שבע לקשר נאור סבג שכבש אתמול את שער הבכורה שלו העונה במסגרת הליגה. "הוא עובד קשה באימונים ומוכיח שהמקום שלו על כר הדשא. השער שהוא כבש זה בונוס על העבודה שהוא משקיע", אמרו בקבוצה.

סבג עצמו אמור לאחר המשחק: "כל עוד הכדור ברשת אני שמח. אני שמח שזה סוף-סוף נכנס לי. אני עובד קשה כדי להתקדם כל פעם. היה חשוב לנו לחזור לבסיס שלנו שזה עבודה קשה וה"ביחד" שלנו על המגרש ואני שמח שזה יצא לפועל. אנחנו כבר לא מסתכלים על המשחק מול מכבי. היה לנו משחק היום כדי לתקן את זה ויש לנו משחק בשבוע הבא ולחזור למסלול. כל אחד שיש לו חלום, אני מקווה שהוא יילך אחריו ויאמין בו ויעשה הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר ואם אני יכול לעזור טיפה, אז למה לא".


סבג. "שכל אחד יילך אחרי החלום שלו" (דני מרון)

מי שעוד זכה למחמאות הוא הקשר חנן ממן, שמתחילת העונה בקושי קיבל דקות משחק ומעמדו בקבוצה ירד מאז צירופו של ז'וסאוה. בכר החליט לתת לממן הזדמנות לפתוח לראשונה העונה בליגה וממן היה מעורב מאוד, כולל בישול השער הראשון של הקבוצה. "יש לנו סגל עמוק עם שחקנים איכותיים וכל אחד מהם צריך להיות מוכן כשהוא מקבל הזדמנות וחנן בהחלט לקח את ההזדמנות שברק נתנו לו בשתי ידיים", אמרו בקבוצה.

הקשר הקוסטה ריקני, ג'ימי מרין, שלא ראה דקת משחק בשני משחקי הליגה הקודמים, זכה לעלות אתמול כמחליף במהלך המחצית השנייה ונראה מאוד פעיל. עם צירופו של הקשר-חלוץ הברזילאי, פאוליניו שאמור להצטרף באופן רשמי לקבוצה בינואר, מרין יתקשה לקבל דקות משחק ועשוי להפוך לזר השישי ברוטציה של קבוצה שעולה מהספסל. בבאר שבע יבחנו אפשרות להשאיל אותו במהלך חלון העברות של חודש ינואר כדי שעד לסיום העונה יצבור יותר דקות משחק.

לעומת זאת, נייג'ל האסלביינק ירד לספסל וכלל לא שותף אתמול. בכר עצמו התייחס לעניין ואמר לאחר המשחק: "זאת החלטה מקצועית. לפעמים עושים שינויים, נייג'ל הוא שחקן טוב שנתן הרבה ועוד ייתן הרבה".

הבלם לואי טאהא מתח אתמול במהלך המחצית הראשונה את שריר המפשעה, אך הצליח להתגבר על הכבאים ולהמשיך לשחק. בקבוצה יבחנו במהלך השבוע הקרוב את חומרות הפציעה וייתכן כי יוחלט לתת לבלם מנוחה במשחק הקרוב מול נס ציונה. במקרה שכזה, מיגל ויטור שמסיים לרצות עונש הרחקה, יחליף אותו בהרכב.


טאהא. עשוי לנוח בשבת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי