צפו: 0:2 ללסטר על פאלאס, וארדי עלה לראש טבלת הכובשים

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | Catherine Ivill/Getty Images

החלוץ האנגלי הבקיע את שערו ה-10 העונה בדקה ה-88 והעניק לקבוצתו עוד ניצחון, שבוע אחרי ה-0:9 על סאות'המפטון. סוינקו (57) כבש ראשון, השועלים במקום השלישי. בשעה זו: אברטון נגד טוטנהאם

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בפרמיירליג ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים כאשר לפני שאברטון תארח את טוטנהאם (בשעה זו, שידור ישיר בספורט2), לסטר פגשה את קריסטל פאלאס בניסיון להמשיך בתקופה הטובה ועשתה זאת עם 0:2 מרשים.

קריסטל פאלאס – לסטר 2:0
אחרי ה-0:9 על סאות'המפטון, איש אמנם לא ציפה מלסטר להתפוצץ גם על פאלאס שפתחה את העונה בצורה מצוינת אבל גם כל תוצאה מלבד ניצחון משכנע היתה נחשבת הפתעה. השועלים לא הציגו משחק גדול, ולמרות ששלטו לא התקרבו הרבה לשער היריבה. עד הדקה ה-57, אז כדור קרן מצא את סאגלר סוינקו חופשי לגמרי ברחבה והמגן הטורקי דחק פנימה בקלות.

עד הסיום ניסתה פאלאס להשוות, אבל גם כניסתו של כריסטיאן בנטקה בדקה ה-78 לא עזרה – אם כי הוא הגיע ליותר מהזדמנות אחת במעט הזמן שהיה לו על המגרש. מי שניצל את המצב היה ג'יימי וארדי, שסיים התקפה אדירה עם כדור ברשת וקבע 0:2 בדקה ה-88, מה שהחזיר את לסטר למקום השלישי – מרחק שתי נקודות בלבד ממנצ'סטר סיטי, רגע לפני מפגש פסגה נגד ארסנל.

שחקני לסטר חוגגים. זה לא 0:9, אבל זה מספיק (Catherine Ivill/Getty Images
שחקני לסטר חוגגים. זה לא 0:9, אבל זה מספיק (Catherine Ivill/Getty Images)

קריסטל פאלאס, בינתיים, לא חזרה טוב מפגרת הנבחרות וזה כבר המשחק השלישי ברציפות שלה ללא ניצחון – אם כי אפשר להאשים זאת בלוח המשחקים שזימן לה מפגשים נגד מנ'צסטר סיטי וארסנל – ובמחזורים הבאים היא תשחק נגד צ'לסי וליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי