אשר אלון: "שיחקנו טוב, זה בהחלט נותן מקום לתקווה"

שחקני הפועל רעננה
שחקני הפועל רעננה | אריאל שלום

בעלי הפועל רעננה יצא שבע רצון על אף ההפסד 2:0 למכבי ת"א: "יזכרו רק את ההפסד, אבל הגענו מצבים ולא הצלחנו להבקיע". קורצקי אישר ששמש שוב פתח על הספסל מסיבות מקצועיות, אסף צור: "מאכזב לצאת רק עם המחמאות"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה אמנם נותרה מתחת לקו האדום עם שש נקודות בלבד במאזנה לאחר תשעה מחזורים, אבל ה-2:0 אתמול (שבת) למכבי תל אביב דווקא נתן מעט מקום לאופטימיות לאנשי המועדון.

על אף ההפסד לאלופה ומוליכת הטבלה, רעננה איימה על שערה של מכבי תל אביב מספר פעמים ובהחלט הייתה מאוד קרובה להיות הראשונה העונה שמכניעה את דניאל טננבאום, שפעם אחת ראה גם את משקוף השער מציל אותו מהוצאת כדור מהרשת.

הבעלים אשר אלון אמר בסיום: "שיחקנו טוב במחצית השנייה והיו לנו הזדמנויות רבות להבקיע, אבל לא הצלחנו. יזכרו רק את ההפסד הזה ועכשיו יוצאים בשבת הקרובה למשחק קשה בתחתית נגד מכבי נתניה. שחקנים כמו שון קלימקין ויא יא קונה שיחקו טוב וזה בהחלט נותן מקום לתקווה".


קורצקי. סיבות לאופטימיות, למרות ההחמצות (אריאל שלום)

רעננה ניצחה רק פעם אחת העונה, דווקא את בית"ר ירושלים במחזור השני העונה, אבל היא בעיית המחץ שלה ניכרה גם אתמול – היא הצליחה להביך את שחקני האלופה, אבל לא מצאה את הרשת. מי ששוב התקשה מול השער היה קייס גאנם, שאינו מזכיר את יכולתו מהעונה שעברה, יכולת שגרמה אפילו למאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ' לסמן אותו כמועמד מוביל לקבוצתו, אולם הוא בכל זאת הועדף על פני עידן שמש שבמפתיע נותר על הספסל אחרי המספרת בשבוע שעבר.

המאמן מנחם קורצקי סיכם: "יצרנו בכמה דקות טובות מצבים ויש לנו יכולות טובות, רק חסרה טיפת מזל. מכבי תל אביב חזקה הגנתית והתקפית. ניקח דברים טובים מהמשחק ונשים את התוצאה מאחור, אנחנו כבר מסתכלים קדימה למשחק התחתית הקרוב נגד מכבי נתניה. אני אומר לשחקנים שהמקום בטבלה לא תואם את היכולת וצריך להמשיך להאמין, כי סומכים עליהם".

השוער אסף צור הוסיף: "ברור שמאכזב לצאת מהמשחק רק עם המחמאות, כי אנחנו עובדים קשה. הניצחון יגיע ואנחנו ממשיכים כרגיל ומאמינים בתלכיד – זה יתחבר ויהיה בסדר. במחזור הבא מחכה מכבי נתניה ובליגה כול כך צפופה צריך לתת את הכול כדי להביא שלוש נקודות".


"ממשיכים להאמין בתלכיד" (אריאל שלום)

הקשר אביחי ידין, שנפצע בצלעות, לא יהיה כשיר גם למשחק הבא ויחזור לאחר פגרת הנבחרות בעוד שלושה שבועות. אתמול נפצע והוחלף הבלם דויד מתיאוס שיעבור מחר בדיקה לאבחן את מצבו בפגיעה בשריר הירך האחורי.

בהפועל רעננה סיפרו כי יבדקו את הסיבות לכך שמאות אוהדי מכבי תל אביב נכנסו באיחור למשחק אליו ומדוע נוצרו תורי ענק לכל אורך השעה שלפני שריקת הפתיחה.


אוהדי מכבי ת"א. מאות נכנסו רק לאחר שריקת הפתיחה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי