קונטה: "אפילו אני נהנה". אינטר השוותה שיא מועדון

שחקני אינטר חוגגים | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

המאמן מרוצה אחרי ה-2:5 על בנבנטו: "הכי מספק עבור מאמן לראות שהשחקנים מתחלפים אך הביצועים והגישה זהים. רוצים שהשחקנים החדשים יסתגלו במהירות". אשרף: "יכולים לזכות בסקודטו". באיטליה פרגנו: מרהיבה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

עד לדקות האחרונות במחזור הפתיחה, אינטר של אנטוניו קונטה הייתה בצרות, אלא שהיא ביצעה מהפך מאוחר נגד פיורנטינה. אתמול (רביעי) הביסו הנראזורי 2:5 את בנבנטו והשוותה שיא מועדון עם תשעה שערי זכות בשני המחזורים הראשונים. הפתיחה לא הייתה יכולה להיות טובה יותר: רומלו לוקאקו כבש כבר אחרי 28 שניות, השער המהיר ביותר של אינטר מאז שהחלו לבדוק את הנתונים ב-Opta בעונת 2004/05. גם העובדה שהמאמן ביצע שינויים רבים בהרכב לא פגעה במשחק של אינטר.

אפילו אנטוניו קונטה הזועם בדרך כלל היה מאושר: "הדבר הכי מספק עבור מאמן הוא לראות כאשר השחקנים מתחלפים – הגישה והביצועים נשארים זהים. עשיתי שבעה שינויים בהרכב ואם לא הייתי מנצח היו מותחים עליי ביקורת שהגזמתי, אלה חייו של מאמן. חשוב לגרום לשחקנים החדשים להסתגל במהירות האפשרית וזה אומר לקחת סיכונים".

על כך שקבוצתו כבשה תשעה שערים ומנגד ספגה חמישה, דבר שלא מאפיין את קבוצותיו: "זו קבוצה שתוקפת, יוצרת מצבים רבים ולכן אנחנו דלילים מאחור. אבל אני נהנה לראות את המשחק של אינטר. אנחנו בונים שנה שלמה על יסודות. הבחורים ראויים לשבחים, הגישה הייתה נכונה".

אנטוניו קונטה | MB Media/Getty Images

על הסקודטו: " אסור להכניס לי מילים לפה. אנחנו צריכים להיות נלהבים מכך שאנשים רואים בו מתמודדת ראויה, כי זה אומר שמכבדים את המועדון, את השחקנים ואת העבודה שלנו. זה מספיק שרואים את הפוטנציאל שלנו. אסור לשכוח שבמשל שנים רבות אינטר הסתכלה על המירוץ מבחוץ. אינטר חזרה להיות תחרותית".

בניגוד למאמנו, אשרף חכימי חולם בגדול: "אנחנו עובדים בשביל זה", ענה כשנשאל על האפשרות לזכות באליפות. "יש לנו קבוצה שמתאימה לכך".

המגן בישל בשני משחקי הבכורה שלו בקבוצה (נגד פיורנטינה עלה מהספסל), הראשון שעשה זאת מאז חוסיין חארג'ה המרוקאי לפני עשור, והצליח גם לכבוש. ברמה האישית אמר: "זו התחלה חיובית מאוד, כבר שיחקתי במערך של חמישה שחקני הגנה בבורוסיה דורטמונד והחברים לקבוצה עוזרים לי להשתלב. אני שמח מכל מה שקורה ומבין לאט לאט את המאמן בצורה טובה יותר".

אשרף חכימי ואלכסיס סאנצ'ס | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

ביום ראשון תתארח אינטר באולימפיקו נגד לאציו. הבלם מילאן שקריניאר אמר: "זה משחק קשה מאוד, יש להם חלוצים מעולים ובעצם הם טובים בכל עמדה על המגרש. אבל יש לנו מתכון אחד להצלחה – להילחם כולם יחד למען הקבוצה. שחקנים חדשים הגיעו העונה והם נותנים לנו הרבה. חכימי הוא דוגמא אחת – הוא מהיר מאוד ושחקן טוב אבל יודע גם להגן".

"אינטר טובה, טובה (מאוד)", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט", "היא הציגה מופר מרהיב בבנבנטו בזכות חכימי וצמד של לוקאקו. ההתקפה קטלנית". ב"קוריירה דלה ספורט", נכתב: "קונטה מגיע לטופ". ב"טוטוספורט" המליצו ליובנטוס האלופה המכהנת: "היזהרי משתיהן (אינטר ואטאלנטה) – כדורגל יפה, עומק ואיכות. אתגר הסקודטו נפתח".

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "גאזטה דלה ספורט", "טוטוספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי