דה ליכט כבש, 0:1 ליובנטוס בדרבי. ניצחון דרמטי לאינטר

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הבלם ההולנדי הבקיע את שערו הראשון בקבוצה והעניק שלוש נקודות חשובות בטורינו. צמד של לוקאקו החזיר את הנראזורי מפיגור, בדרך ל-1:2 על בולוניה. נאפולי נכנעה 2:1 לרומא, שסופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים

קבוצות: נאפולי רומא
(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם ניצחון 1:2 של רומא על נאפולי, שסופרת כבר שלושה משחקים ללא ניצחון בסריה א'. בהמשך, אינטר חזרה מפיגור לניצחון חוץ 1:2 דרמטי על בולוניה. במשחק שנעל את הערב, יובנטוס השיגה 0:1 על טורינו בדרבי.


טורינו – יובנטוס 1:0
עוד משחק לא מרשים לגברת הזקנה, אבל גם הפעם היא שמרה את הדרמה במחצית השנייה. לאחר 70 דקות ללא שערים מתייס דה ליכט כבש את שערו הראשון בקבוצה והשיג לאלופה ניצחון שני ברציפות וחשוב לא פחות, את המקום הראשון לשבוע אחד נוסף.



ניצחון יקר ליובנטוס בדרבי (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)


בולוניה – אינטר 2:1
הקבוצה של אנטוניו קונטה הייתה קרובה מאוד לאבד נקודות בפעם השנייה השבוע. רוברטו סוריאנו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-59, עם בעיטה טובה מרחוק. 16 דקות לאחר מכן, סקורופסקי הדף רע את ניסיון הבעיטה הראשון אחרי ערבובייה ברחבה, לוקאקו ניצל את הריבאונד כדי לאזן ל-1:1. דקה אחת בתוך תוספת הזמן, לאוטרו מרטינס סחט פנדל והחלוץ הבלגי ניצל זאת כדי להשלים צמד ולעניק לאינטר שלוש נקודות.



ניצחון שלישי ברציפות. שחקני רומא חוגגים (TIZIANA FABI/AFP via Getty Images)


רומא – נאפולי 1:2

הג'יאלורוסי השיגו ניצחון ליגה שלישי ברציפות ועלו זמנית למקום השלישי בטבלה. ניקולו זאניולו העלה אותם ליתרון בדקה ה-18, כשסיים מתפרצת עם בעיטה מדויקת לחיבורים. אלכסנדר קולארוב החמיץ פנדל בדקה ה-26, אז כאשר נשרקה בעיטת עונשין נוספת לזכות הקבוצה מהבירה בדקה ה-55, ג'ורדן ורטוט היה זה שלקח אחריות וכבש את השער השני.


ארקדיוש מיליק צימק לטובת התכולים בדקה ה-72, אך לא הצליח למנוע הפסד והקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שלא עמד היום על הקווים בגלל השעיה, ממשיכה להתרחק מצמרת הסריה א'.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי