2019 היא השנה הגרועה ביותר עבור פ.ס.ז' מזה תשע שנים

אנחל די מריה
אנחל די מריה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

האלופה הצרפתית הפסידה שמונה משחקי ליגה מאז ינואר, נתון אותו לא רשמה מאז 2010. גם פתיחת העונה הגרועה ביותר היתה אז. טוכל: "חסרים לי שישה שחקנים חיוניים, היה חסר לנו דיוק". בצרפת לעגו למרקיניוס ואיקרדי

(גודל טקסט)

בפריז סן ז'רמן קיוו לניצחון חלק כשהתארחו אתמול (שישי) אצל נועלת הטבלה, רגע לפני שליגת האלופות חוזרת למשחקי ההכרעה של שלב הבתים. אלא שדיז'ון הדהימה את קבוצת המיליונים עם שער ממש בסיום המחצית הראשונה ועוד שער מיד בפתיחת המחצית השנייה וניצחה 1:2.

בצרפת לא חסכו בביקורת כלפי פריז: "שינוי המערך של טוכל לא עבד" , כתבו ב"פראנס פוטבול", והוסיפו: "איקרדי נפל סוף סוף מהענן עליו הסתובב, הוא לא הפסיק להחמיץ ונראה כאילו הראש שלו לא במשחק. דיז'ון ניצחה כי היתה נאמנה לעקרונות שלה".

ב"ל'אקיפ" התרכזו בעיקר בשער השני של ג'ונדר קאדיס, הוונצואלי שהעניק למארחת את הניצחון: "ההתנהלות שלו ברחבה גרמה למרקיניוס לטבוע", כתבו. פ.ס.ז' הפסידה שלושה משחקי ליגה ב-12 המחזורים הראשונים של העונה, לראשונה מאז 2010/11. מעבר לכך, האלופה הצרפתית הפסידה שמונה משחקי ליגה ב-2019, מה שהופך את השנה הזו לגרועה ביותר של המועדון מאז 2010.

איקרדי.
איקרדי. "נפל סוף סוף מהענן שלו" ( PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)

המאמן תומאס טוכל אמר לאחר המשחק: "היה חסר לנו דיוק, קצב. היינו פסיביים במחצית הראשונה, גם בהגנה וגם בהתקפה. לא שיחקנו כקבוצה. במחצית השנייה היה יותר טוב. הגענו לשלושה מצבים במחצית הראשונה, 17 בשנייה. אולי לא הגיע לנו מזל, אבל היינו יכולים לנצח".

"חסרים לנו שישה שחקנים", אמר המאמן הגרמני, "הם חיוניים לנו. כולם אומרים שאנחנו משחקים בליגה משלנו, שקל לנו להבקיע. אבל הפסדנו, וזה תמיד משהו שאנחנו לא רוצים לעשות".

מרגיש נבגד: "לא לא, אני סומך על השחקנים שלי. הרגשתי שהפגרה היתה ארוכה מדי, אנחנו לא רגילים שיעברו כל כך הרבה ימים בין שני משחקים. האימון לפני המשחק היה יוצא דופן. היינו הקבוצה הטובה יותר, אבל דיז'ון כבשה 100% מהמצבים שלה ואנחנו לא. יש לשחקנים שלהם איכות, הם שיחקו בביטחון ואומץ. היה קשה לנו להסתגל. אני לא יודע למה, כי זה מה שהתכוננו אליו".

טוכל.
טוכל. "הפגרה היתה ארוכה מדי" (AFP)

מתחרט על המערך: "לא, אני חייב לקבל החלטה בנוגע להרכב. השארתי את מאורו בהרכב, לא היתה לי סיבה להוריד שחקן שנמצא בכושר טוב וכובש. אותו דבר גם עם קבאני. כל השחקנים ששותפו היו טובים באימונים. יש הרבה החלטות קשות, אני מקווה שזה ימשיך כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי