תורג'מן: "אנחנו שווים ביכולת לאשדוד". מאזו ימשיך בהתקפה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מאמן נס ציונה מאמין ביכולתה של הקבוצה להשיג ניצחון בכורה העונה באצטדיון הי"א: "נגד חדרה התוצאה היתה לא רעה, אבל לא מספקת". אליאס: "מתחילים לשחק את הכדורגל שלנו". שביעות רצון מהחלוץ שהתאקלם במהירות

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, תצא מחר (ראשון) לאצטדיון הי"א באשדוד כדי לנסות להשיג במחזור התשיעי את הניצחון הראשון העונה. במועדון מאמינים כי הקבוצה שסיימה בשבוע שעבר בתיקו 2:2 נגד הפועל חדרה יכולה להתחיל במסע הבריחה מהמקום האחרון, ולא להיות תקועה מתחת לקו האדום.

המאמן עמיר תורג'מן אמר: "שתי הקבוצות שוות ביכולתן, ונגיע מוכנים למגרש קשה כדי לעשות הכול ולנצח את מ.ס. אשדוד. במחזור הקודם נגד חדרה עשינו תוצאה לא רעה, אבל לא מספקת. רוצים להתחבר בהגנה ובהתקפה ואנחנו בדרך הנכונה".

הקשר שי אליאס: "הקבוצה מתחילה להתחבר, אנחנו מתחילים לשחק את הכדורגל שלנו. מצפה לנס ציונה משחק סופר קשה באשדוד, ואנחנו מתכוננים אליו בכל הכוח ומאמינים שנחזור עם שלוש נקודות".

שלומי אזולאי. השחקן החשוב ביותר של אשדוד (דני מרון)
שלומי אזולאי. השחקן החשוב ביותר של אשדוד (דני מרון)

באימונים לאורך השבוע הושם דגש על משחק מעבר מהיר מהגנה דרך הקישור קדימה, בשל המשחק הפתוח וההתקפי של שחקני אשדוד, ועל סגירות על עושי המשחק של המארחת רועי גורדנה ושלומי אזולאי שהוא השחקן החשוב ביותר אצל המארחת. החלוץ מוסא מאזו, שכבש בשבוע שעבר שער בכורה נגד חדרה, מתאקלם מקצועית ומגלה באימונים התקדמות ושיתוף פעולה עם חבריו בקו הקדמי סיהאו טורה ורז שטיין.

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן (פרנסיסקו דוטארי), דרייס וייטנס, רומריק אטו, איתי עוזרי, רז נחמיאס, סבין לילאי, שי אליאס, סיהאו טורה, רז שטיין, מוסא מאזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי