חזרתו של מאור מליקסון מתעכבת בעקבות כאבים ברגל

מאור מליקסון
מאור מליקסון | מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע קיוו לראות את הקפטן חוזר, אולם החליטו לתת לו את הזמן לחזור בקצב שלו. זריהן, ספורי ומרין נלחמים על מקום בהרכב לקראת מכבי נתניה, גולדברג עשוי להיכלל בסגל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל בר שבע תשלים במהלך סוף השבוע את הכנותיה לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול מכבי נתניה באצטדיון טרנר (20:10 בספורט1). למועדון חשוב לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד במשחק העונה בבלומפילד למכבי תל אביב והכוונה היא לנסות לנצל את העובדה כי היריבה מנתניה נמצאת במשבר מקצועי ותגיע לבאר שבע בסגל חסר.

"שמנו את ההפסד מול מכבי מאחורינו. אצלנו בבית מול הקהל הביתי שלנו נגד נתניה זו כבר תהיה אופרה אחרת", אמרו בקבוצה, שתחסר את הבלם מיגל ויטור, שהורחק פעם נוספת במשחק עונה מול מכבי ת"א, ואת מקומו יתפוס הבלם עמית ביטון. גם הקשר מרואן קהבא הסובל מפציעה ברגלו ייעדר, בעוד המגן השמאלי שון גולדברג שהתאושש מקרע בשריר המפשעה, כשיר והוא עשוי להיכלל בסגל לראשונה מזה כחודשיים.

מאמן הקבוצה, ברק בכר, שוקל לעלות במערך התקפי יותר במשחק מול נתניה, כאשר ניב זריהן, רמזי ספורי או ג'ימי מרין עשויים לעלות בהרכב על חשבונו של נאור סבג. בכר יקבל החלטה סופית לאחר האימון המסכם של הקבוצה.


סבג. מערך התקפי יותר יוציא אותו מההרכב? (דני מרון)

ועוד בבירת הנגב, חזרתו למגרשים של הקשר הוותיק מאור מליקסון מתעכבת. השחקן אמנם חזר לאימונים יחד עם שאר חבריו לקבוצה לאחר שהתאושש מניתוח בקע שעבר במהלך הפגרה, אולם מליקסון סובל מכאבים בגיד רגלו ובקבוצה נותנים לקשר לחזור לעצמו בקצב שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי