הפועל חיפה עשויה לשחרר את וולשמן כבר בחודש ינואר

אמרי וולשמן
אמרי וולשמן | מאור אלקסלסי

במועדון ציפו ליותר מהחלוץ, לו חיכו עד חודש אוגוסט, ולא פוסלים את החלפתו כבר במועד ההעברות הקרוב. גולאן ניסה לחזור לאימונים, אך יחסר מול קריית שמונה (שבת, 14:45 בספורט4)

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה היום (שלישי) לאימונים והחלה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל קריית שמונה (14:45, ישיר בספורט4), אחרי הניצחון הביתי 0:3 על הפועל תל אביב. היה זה ניצחון ביתי ראשון של הפועל חיפה מאז ינואר, מעל חצי שנה, ובאימון בהחלט ניתן היה לחוש בתחושה החיובית ובהקלה שחוו השחקנים כתוצאה מכך.

לקראת שבת ובזכות הניצחון המרשים, במועדון ציינו את העובדה שלראשונה העונה תשחק הקבוצה בשעה מוקדמת, דבר שעשוי להביא לקהל גדול יותר בסמי עופר. מבחינה מקצועית יעמוד חיים סילבס בפני בעיה לא פשוטה במרכז ההגנה, מכיוון שכעת יש לו רק בלם טבעי אחד בדמותו של ניסו קפילוטו. בן והבה הורחק בשבת ויחסר בוודאות ואילו גיא משפתי וניקולה גולאן פצועים, כשהאחרון ניסה לחזור לאימונים ביום ראשון, אבל לא סיים את האימון ולא יהיה כשיר גם בסוף השבוע הקרוב. גם הקשר גילי ורמוט סובל מקרע חלקי וייעדר עד אחרי פגרת הנבחרות והשזרוע, כך שהוא צפוי לשוב בעוד חודש.

בנוסף, בחיפה מספרים שהקבוצה לא מקבלת מספיק תרומה מחלק משחקנים הזרים וביניהם החלוץ אמרי וולשמן. האחרון הגיע כאחד משחקני הרכש המשמעותיים בקיץ, כזכור חיכה לו סילבס עד חודש אוגוסט, אבל בינתיים וולשמן מאכזב ביכולת שלו ובחיפה מקווים לשיפור כבר בתקופה הקרובה. יתרה מכך, במועדון לא פוסלים את האפשרות להחליפו כבר במועד ההעברות הקרוב. "צריך להודות שוולשמן עבר פציעה בתקופה האחרונה ויקבל עוד הזדמנויות, אבל הוא הגיע כחלוץ המוביל ובינתיים זה לא זה", הודו בהפועל חיפה.


וולשמן וטאפוקו. ציפו מהם ליותר (מאור אקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי