סגל לא מתכוון לזעזע, שחקנים: "לא הגיוני שזה נראה כל כך רע"

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | דני מרון

בעלי נתניה הבהיר למקורביו: "אין שינוי ולא יהיה". דראפיץ': "נהנה מהשיגעון, מאמן כדורגל הוא לא נורמלי". השחקנים התבקשו לצאת ביחד מהאצטדיון, הויבך שוחח עם האוהדים: "אם הייתי יודע מה הבעיה, הייתי עשיר"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

המשבר במכבי נתניה מעמיק. אם בקבוצה היו בטוחים שהמשחק מול מ.ס אשדוד אמש (שבת) יוציא אותם לדרך חדשה, אז ההפנמה אתמול הייתה שציפיות לחוד ומציאות לחוד. למרות שעלו ליתרון מהיר משער של רועי קהת, השחקנים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שוב ספגו שני כרטיסים אדומים (אלמוג כהן ורועי קהת, משחק שני ברציפות, ומשם הדרך להפסד הייתה סלולה.

למרות ההפסד וקריאות האוהדים לאייל סגל לפטר את סלובודאן דראפיץ' (יש לציין שלא מעט אוהדים השתיקו קריאות אלו), גם לאחר ההפסד הנוכחי, הבעלים עומד בדעתו להמשיך לתת את המושכות למי שהוביל אותו להצלחות בשנים האחרונות ולאחר סיום המשחק הבהיר בשיחות עם מקורביו: "אין שינוי ולא יהיה שינוי".

"אנחנו לפעמים מזוכיסטים, אבל כמה שזה קשה להגיד זה רגעים מאתגרים. כל הזמן אנחנו שומרים על אופטימיות ומאמינים שנשחק אותו הדבר כמו שהתחלנו את המשחקים. משם אנחנו שואבים את המוטיבציה לנצח בכל מקום", התייחס המאמן סלובודאן דראפיץ' לעתידו ולמצב הקבוצה. "מחשבות להתפטר? כמו שאמרתי. אני נהנה מהשיגעון. אומרים שמאמן כדורגל הוא לא נורמלי וזה מה שמאתגר. כמו שיש לרוץ לאליפות ולגמר גביע, יש פה גם מטרות וצריך לבוא למצלמות ולהגיד אמת. אף אחד לא צריך לחשוב לרגע שהמצב לא יהיה טוב".


דראפיץ'. לא מתכוון ללכת לשום מקום (דני מרון)

לאחר המהומות בשבוע שעבר והתקיפות כלפי פאטוס בצ'יראיי, רומן גולוברט וניקו אולסק, הנחו בנתניה את השחקנים לצאת יחדיו, וזאת כדי שאף שחקן לא יספוג את האש לבדו, אך גם כשיצאו מאוחדים, הקללות לא פסקו וכוונו מסיבה שלא ברורה בעיקר לעבר ניקו אולסק.

הקפטן אלמוג כהן שוחח עם האוהדים ואליהם ניגש למשך דקות ארוכות גם הבלם טים הויבך, במהלכן ביקשו האוהדים ממנו ומחבריו לגלות אחריות: "גם לי ולנו אכפת מהמועדון. אנחנו רוצים באותה המידה כמו שרצינו בעונה שעברה. אנחנו לא בתקופה טובה וזה נראה רע. אם הייתי יודע מה הבעיה פה, אז כנראה שהייתי עשיר", אמר להם הגרמני.

"אין פה חצי כוס מלאה כרגע. זה לא הגיוני שזה נראה כל כך רע", אמרו שחקנים בנתניה. "כאילו אנחנו טובים באימונים ומפשלים במשחקים. קשה להגיד אם זה עניין של אופי, אבל אין פה יצירתיות ומשהו לא מתחבר. אי אפשר שכל משחק אנחנו סופגים וכל התקפה נגדו ממש מסוכנת".


הויבך והאוהדים אתמול (פרטי)

למרות זאת, בקבוצה ניסו לשמור על אופטימיות: "דווקא ממשחק מול הפועל באר שבע, כאשר כל הסיכויים נגדנו, אפשר לצמוח. אנחנו נקום מזה בסופו של דבר. אנחנו אולי לא קבוצה של 1-5, אבל בטח שלא קבוצה של 10-14. אין פה בעיה אחת גדולה, יש פה מלא בעיות קטנות שיכולות להיפתר עם ניצחון".

לקראת המשחק בשבוע הבא מול הפועל ב"ש, נתניה תקבל בחזרה את דולב אזולאי וטים הויבך המורחקים ואת גבי קניקובסקי שסיים לרצות עונש של צבירת כרטיסים צהובים. הבשורה המשמחת מגיעה מכיוונו של המגן הימני מוחמד זבידאת, שנמצא בשלבי החלמה מתקדמים מפריקת כתפו וצפוי לנסות להתאמן במהלך הימים הקרובים באמצעות קיבוע מיוחד על כתפו.


אולסק. חטף לא מעט מהאוהדים ולא הסתיר את הקושי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי