שער לאלון תורג'מן באוסטריה, שלוש דקות לכיאל בצ'רלטון

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | אוסטריה וינה, רשמי

אוסטריה וינה הפסידה בביתה 3:2 לטירול, החלוץ כבש את השער הראשון לקבוצתו, באנגליה, הקשר עלה רק בדקה ה-87 נגד ווסט ברומיץ'. מרציאנו לא שותף ב-2:2 של היברניאן נגד רוס קאונטי

(גודל טקסט)

אחרי שפתח בהרכב לראשונה במדי צ'רלטון ביום רביעי האחרון, בירם כיאל נכנס בדקה ה-87 היום (שבת) במשחק שבו קבוצתו סחטה תיקו 2:2 נגד ווסט ברומיץ' בזכות פנדל מוצלח בדקה ה-94. תומר חמד, שספג ביקורת מהתקשורת המקומית מוקדם יותר השבוע, לא נכלל בסגל. צ'רלטון ממוקמת במקום העשירי בצ'מפיונשיפ לאחר 14 מחזורים.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו צפה מהצד בתיקו 2:2 של היברניאן נגד רוס קאונטי. זה היה המחזור החמישי ברציפות שבו השוער לא פתח בהרכב, אך זה לא עזר לקבוצה שלו שסופרת כבר תשעה משחקים ללא ניצחון בליגה ושקועה במקום הלפני האחרון בטבלה. 

באוסטריה, אוסטריה וינה אירחה את טירול במסגרת המחזור ה-12 בליגה האוסטרית ונוצחה 3:2. אלון תורג'מן פתח בהרכב המארחת וכבש את השער הראשון לזכותה בדקה ה-52. הוא הוחלף בדקה ה-69. אוסטריה וינה נותרה במקום השביעי בטבלה.

בשווייץ, אנס מחאמיד נכנס כמחליף בדקה ה-72 ואחרי 11 דקות בישל את שער הניצחון של וינטרטור, שגברה 1:2 בביתה על קיאסו ועלתה למקום השלישי בליגה השנייה.


דסה מאוכזב לאחר הפסד קבוצתו (האתר הרשמי של ויטסה)

בהולנד, אלי דסה שיחק 90 דקות במשחקה הביתי של קבוצתו ויטסה שהפסידה 2:0 לדן האג במסגרת המחזור ה-11 בליגה. שמואל שיימן פתח לראשונה בהרכבה של ונלו שהובסה 4:1 בחוץ על ידי סיטארד. ונלו מתחת לקו האדום עם תשע נקודות מ-11 משחקים.

בבלגיה, ליאור רפאלוב ישב על הספסל ולא שותף כלל בניצחונה של קבוצתו אנטוורפן 1:3 על קורטרייק. המשחק נערך במסגרת המחזור ה-11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי