בנס ציונה מגבים את עמיר תורג'מן: "אנחנו מאמינים בו"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

נועלת הטבלה מסיימת את הכנותיה למשחק הקריטי עבורה מול הפועל חדרה, במועדון סומכים על המאמן למרות שצברו שתי נקודות בלבד בשבעה מחזורים: "לא רוצים לשמוע על כך שאנחנו היורדת הראשונה"

(גודל טקסט)

שבעה מחזורים ללא ניצחון כבר סופרים עמיר תורג'מן וקבוצתו, אבל האם מחר (ראשון) תצליח סקציה נס ציונה לעשות זאת לראשונה על חשבון הפועל חדרה? שתי נקודות בלבד ורק שני שערי זכות יש לזכות העולה החדשה, אבל במועדון מנסים לשדר את מלוא הביטחון במאמן ובשחקנים למרות הפתיחה הקשה.

גורם במועדון אמר על כך לספורט1: "אנחנו מודעים למצבנו במקום האחרון ומאמינים שניצחון על הפועל חדרה יחזיר את הקבוצה למסלול. אנחנו מאמינים בתורג'מן ולא רוצים לשמוע על כך שאנחנו היורדת הראשונה".

המאמן עמיר תורג'מן גם כן ניסה לשדר ביטחון ואמר: "המשחק נגד הפועל חדרה הוא נגד קבוצה ברמה שלנו ואנחנו נגיע לעשות את העבודה". תורג'מן קיים השבוע מספר שיחות קבוצתיות ושיחות אישיות, כשהעבודה המקצועית היא יותר בחלק הקדמי של הקישור וההתקפה אשר מתקשה לאיים על שער היריבות ולהבקיע.

ההרכב המשוער: עומרי גלזר, רומריק אטו, דרייס ויטנס, פרנסיסקו דוטארי, איתי עוזרי, רז נחמיאס, אלעד שחף, סביין לילאי, גיא בדש (שי אליאס) , סקו טורה, רז שטיין.

עוד באותו נושא: עמיר תורג'מן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי