רוני לוי: "כל איבוד נקודות הוא קטסטרופה. להגיד שאני מרוצה? ממש לא"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים דיבר במסיבת עיתונאים לקראת בני יהודה ביום ראשון (20:10, ספורט4): "כל משחק הוא תמיד יותר קשה ויותר חשוב. לגרסיה יש פוטנציאל, הוא צריך ללמוד לשלב הגנה". ניצן יחזור לשער

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סופרת ניצחון שני ברציפות וכבר רואה את רוב הטבלה מלמטה, וביום ראשון תקבל הזדמנות להמשיך ברצף נגד בני יהודה (20:10, שידור ישיר בספורט4) שניצחה משחק אחד בלבד בששת האחרונים בכל המסגרות. המאמן רוני לוי ערך היום את מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

לוי פתח בהתייחסות לניצחונות האחרונים על נס ציונה ומכבי נתניה: "אני לא בטוח שנגד נתניה הגענו פייבוריטים. משחק חוץ נגד קבוצה שהגיעה לפלייאוף העליון בשנה שעברה. הניצחונות שעשינו הם יפים ואני מקווה שהם מחזקים את הביטחון שלנו, אבל כמו שאמרתי אנחנו צרכים המשכיות. כל משחק הוא תמיד יותר קשה ויותר חשוב. בני יהודה היא קבוצה שהוכיחה את עצמה כקשה ומסוכנת והמשחקים נגדה אף פעם לא קלים, אנחנו נראה מה הרצונות שלנו והשאיפות שלו".

השיפור של הקבוצה: "יש שיפור ויש יציבות, גם ברמת המשחק וגם ברמת ההרכב. להגיד שאני ממש מרוצה? לא. יש לנו מה לשפר ולאיפה להתקדם ויש לנו עוד הרבה עבודה. התהליכים האלה לוקחים זמן. ככל שזה יעבור נהיה יותר טובים. חשוב לעשות תוצאות טובות כי זה יחזק אותך. חשוב לנצח כדי לעבור את התהליך עם תוצאות טובות".

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. "לא היינו פייבוריטים נגד מכבי נתניה" (דני מרון)

"איבוד נקודות זה קטסטרופה וזו הרגשה רעה, איבדנו מספיק נקודות בשביל לא שנפסיד עכשיו. אנחנו שואפים לנצח, כל משחק הוא משחק מפתח חשוב מואד וככה אנחנו מתייחסים אליו".

המשחק של בני יהודה נגד מכבי חיפה: "בני יהודה הגיעו למספיק מצבים בשלבים מסוימים שהם היו יכולים להכריע את המשחק. היתה שליטה דומיננטית של מכבי חיפה, אבל המצבים היו די זהים, בדרך כלל בני יהודה מחזיקים פחות בכדור אבל למדנו שלא תמיד המזחיקות בכדור מנצחות. יודעים שזו קבוצה מאוד חזקה ומסוכנת שרצה ביחד, מצפים למשחק קשה מאוד.

על הפצועים עידן ורד ואופיר קריאף: "עידן לא התאמן תקופה ארוכה, אבל צריך לגלות סבלנות ונהיה אופטימיים. לגבי אופיר, אני מאמין שהוא יחזור להתאמן בשבוע הבא כך שכמעט כל הסגל עומד לרשותנו".

ורד וקריאף.
ורד וקריאף. "כמעט כל הסגל עומד לרשותנו" (אריאל שלום)

"כל אחד יכול להגיד מה שהוא חושב וזה בסדר. הניצחונות על מכבי תל אביב בגביע הטוטו זה גם משהו שאפשר לזקוף לזכותנו. אני רואה בקבוצה הרבה היבטים שצריך לשפר, השאיפה שלנו היא להוכיח את זה על המגרש ולספק את התוצאות שאנחנו רוצים".

עדיין לא הבקיעו בטדי: " קודם כל יש את בני יהודה. המשחק הקרוב הוא תמיד הכי חשוב. בכדורגל הרגע הראשון הוא מאוד משמעותי, השער הראשון, הניצחון הראשון, התואר הראשון. מקווה שנעשה תוצאה טובה נגד בני יהודה ונחזור הביתה לטדי, תמיד יש שם עוצמות. ראינו את התמיכה של הקהל וכמה זה עזר לקבוצה".

על ליוואי גרסיה: "ליוואי הוא בחור צעיר במדינה זרה, אנחנו קבוצה די צעירה. חשוב לחזק אותו, הוא שחקן עם פוטנציאל גדול אבל שחקנים כאלה עוברים תהליכים, הם צריכים לדעת להיות מקצוענים ולשלב במשחק ההתקפה את הסיומות ולהביא שערים. יחד עם זאת ברמות הגבוהות הוא גם צריך לשלב משחק הגנה ומשחק טקטי כדי להתאים לרמות הגבוהות. אני מאמין שהוא יגיע לרמות הגבוהות".

ליוואי גרסיה.
ליוואי גרסיה. "הוא בחור צעיר במדינה זרה, צריך לעבור תהליכים" (דני מרון)

הקשר האחורי תמיר עדי אמר: "נהנים מכל רגע, זכות גדולה להיות בבית"ר ירושלים. יש לי עוד הרבה מה לתת, זה רק הצעד הראשון בתהליך שאני יכול לעבור. צריך להמשיך את זה".

"עברתי תהליך די ארוך להגיע לכאן. אנשים אחרים נפלו בדרך ולא הגיעו עד לכאן, זה חיזק אותי וזה הכוח שלי לבוא בשקט ולהראות מה אני יודע".

לבית"ר אין קשר אחורי מלבדו: "יש לנו סגל מספיק גדול והתמודדות גדולה על כל עמדה ועמדה. עוד מעט אופיר יחזור, יש את דן ואת עלי, על כל דקה שאני מקבל אני צריך להגיד תודה".

עדי חוגג שער.
עדי חוגג שער. "אין רגע באימון שאפשר להוריד את הרגל מהגז" (מאור אלקסלסי)

על המאמן: "רוני מכין אותנו לכל משחק הכי טוב שאפשר. נדע להשתמש בחוזקות שלנו ובחולשות של היריבה ואם נצליח נשיג את הניצחון. זה יהיה קשה כי בני יהודה קבוצה מאוד מאוד טובה".

"אני לא חושב שיש אימון או רגע באימון שאפשר להוריד את הרגל מהגז, וגם אם תרצה רוני לא ייתן לך", הוסיף עדי, "הוא דוחף אותך ומוציא מכל שחקן את הכי טוב שהוא יכול לתת".

בינתיים, הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד בני יהודה במועדון מצפים לעד עשרת לפים אוהדים. עידן ורד ערך השבוע אימון מלא וממשיך בתהליכי ההחלמה שלו. אופיר קריאף עדיין בספק למשחק, ורק ביממה הקרובה יוחלט אם ייכלל בסגל.

ניצן. השינוי הצפוי היחיד בהרכב (אריאל שלום)
ניצן. השינוי הצפוי היחיד בהרכב (אריאל שלום)

איתמר ניצן יחזור לעמוד בין הקורות, מה שאמור להיות השינוי היחיד בהרכב של רוני לוי שתרגל את עשרת שחקני השדה האחרים. המאמן ערך אסיפת וידאו שהתמקדה במשחק נגד נס ציונה. "אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת, זאת שהתחלנו במחזורים האחרונים", אמר המאמן לשחקנים, תוך שהוא מקרין חלקים מהמשחק שהתמקדו בחלק ההגנתי וההתקפי ומעיר הערות מקצועיות על העמידה הטקטית.

ועוד בבית"ר ירושלים, הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקלים בעקבות הדלקת אבוקה באצטדיון בנתניה ולאחר שלא זוהה האוהד הפורע. עם זאת, הוצגו הסדרי פשרה עם אוהדים אחרים ממקרים קודמים וההוכחה שהקבוצה נאבקת בהתפרעויות הקהל הובילה להקלה בעונש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי