למפארד: "הניצחון מפחיד אותי כי יש עוד הרבה עבודה לפנינו"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | JOHN THYS/AFP via Getty Images

מאמן צ'לסי הודה לאחר הניצחון 0:1 על אייאקס: "עברנו רק חצי אחד של שלב הבתים. אני מרוצה מכל חלק בהופעה". חברו לשעבר בצ'לסי ג'ו קול החמיא לו: "ההופעה הטובה ביותר מאז שקיבל את הקבוצה"

קבוצות: אייאקס צ'לסי
(גודל טקסט)
האם פרנק למפארד מצא סוף סוף את הנוסחה הנכונה? אחרי פתיחה בינונית לעונה, צ'לסי השיגה אתמול (רביעי) 0:1 סופר חשוב על אייאקס, נצמדה אליה בפסגת בית ח' בליגת האלופות ורשמה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות – נתון שאמור לגדול לאור העובדה שבמחזור הבא היא מתארחת אצל ברנלי הבינונית.


למפארד החמיא לשחקניו לאחר המשחק: "אני מרוצה מכל חלק בהופעה שלנו. שיטות העבודה, המשחק בלי כדור והריצה של כל השחקנים כולל המחליפים, כולם היו נפלאים. זה מרגיש ענק, וזה תמיד מפחיד אותי כי יש עוד הרבה עבודה לפנינו. עשינו שש נקודות בחצי הראשון של שלב הבתים ויש לנו עוד את ברנלי בליגה".


"מותר לנו להתרגש", הוסיף המאמן הצעיר של צ'לסי, "אני יכול לעבור שחקן שחקן ולהחמיא לכולם. עכשיו אין להם תירוצים כי אני יודע למה הם מסוגלים. הצעירים ששותפו? הם עדיין תינוקות במונחים של ליגת האלופות, זה היה מבחן גדול עבורם".




ג'ו קול, שכיום משמש כפרשן, צוטט ב"דיילי מייל" כשהוא שופע מחמאות לחברו לשעבר בצ'לסי: "לחלוטין ההופעה הטובה ביותר של פרנק מאז שהוא קיבל את הקבוצה", אמר קול, "בסביבות המועדון זה פשוט מרגיש נכון. שחקנים שהרגישו כאילו הם נדחפים הצידה בעבר, היום מייצרים רגעים גדולים ולפרנק מגיע כל הקרדיט על זה".


בהולנד, לעומת זאת, לא ממהרים להחמיא לצ'לסי וטוענים כי אייאקס סבלה מחוסר מזל. קווינסי פרומס כבש לזכות ההולנדים במחצית הראשונה אבל השער נפסל לאחר בדיקת VAR. הגול שספגה המארחת מרגלי מישי בטשוואי הוא הראשון לחובתה בליגת האלופות העונה, והיא עדיין מוליכה את הבית בזכות הפרש שערים עדיף על פני זה של צ'לסי.


שתי הקבוצות ייפגשו שוב בעוד שבועיים, הפעם בסטמפורד ברידג', ובצ'לסי מקווים לנצח גם במגרש הביתי ולעשות צעד גדול לעבר העפלה מהמקום הראשון בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי