ניקוליץ' ערך אימון מלא ועשוי לשחק נגד ב"ש, קארצב יחזור?

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

הסרבי התאושש מוקדם מהצפוי מהדלקת בברכו ואיביץ' יחליט בסמוך למשחק האם לכלול אותו בסגל. מכבי ת"א ממתינה להחלטתו של פרץ לגבי הפציעה באגן, ובמועדון חושבים להשיב את הקשר הצעיר מק"ש כבר בחודש ינואר הקרוב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיבלה חדשות משמחות מכיוונו של הקשר אורוש ניקוליץ'. הסרבי השלים אתמול (רביעי) אימון מלא עם הקבוצה, וייתכן שבסופו של דבר ייכלל בסגל של ולדימיר איביץ' למשחק הצמרת הפועל באר שבע. כזכור, ניקוליץ' החמיץ את משחק הליגה האחרון, בו הצהובים ניצחו את מ.ס. אשדוד, בשל דלקת בברכו ובצוות המקצועי היו בטוחים שלא יהיה כשיר למשחק הקרוב בבלומפילד.

איביץ' יעקוב מקרוב במהלך סוף השבוע הקרוב אחר מצבו של ניקוליץ', ויחליט בסמוך למשחק עצמו האם לרשום את השחקן בסגל. מי שיחמיצו כמעט בוודאות את ההתמודדות הם אלירן עטר, הסובל מכאבים במפשעה, ביחד עם אבי ריקן שנפגע בעינו וינוח בצורה מוחלטת בימים הקרובים.

עומר אצילי עשוי לערוך הופעת בכורה העונה נגד הדרומיים. הקשר, שלראשונה אחרי חצי שנה נכלל בסגל במחזור האחרון, יעמוד לרשות מאמנו וייתכן כי יקבל דקות ראשונות. אייל גולסה, שזכה לאחרונה לדקות בכורה לאחר הפציעה הארוכה, החלים לגמרי מפציעתו ואיביץ' יחליט האם להעניק לו את חולצת ההרכב, או לתת אותה פעם נוספת לרוסלן ברסקי.

ניקוליץ'. עשוי להיכלל בסגל נגד הפועל ב
ניקוליץ'. עשוי להיכלל בסגל נגד הפועל ב"ש (אריאל שלום)

בגזרת דור פרץ, ההחלטה על טיפולו בפציעה באגן עתידה להתקבל על ידיו בימים הקרובים. במועדון ממתינים לתשובה של השחקן, שאמור לבחור בין הליך כירורגי, שיאריך את משך היעדרותו, לבין הליך שיקומי ללא ניתוח. במכבי ת"א נערכים לשני התרחישים, כשאחד הפתרונות שעלו היא האופציה להחזיר את הקשר עדן קארצב, המושאל לעירוני קריית שמונה.

בהסכם השאלתו של קארצב למועדון הצפוני הוכנס סעיף המאפשר לאלופה להחזיר את השחקן לסגלה כבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, וללא שום אפשרות לבעלים של ק"ש איזי שרצקי להתנגד למהלך.

קארצב. יחזור כבר בינואר? (מאור אלקסלסי)
קארצב. יחזור כבר בינואר? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי