טבס: "גאה להיות הקפטן", אלפרו יעזוב את בוקה ג'וניורס?

קרלוס טבס ושחקני בוקה
קרלוס טבס ושחקני בוקה | Marcelo Endelli/Getty Images

"החלום ושברו" נכתב בתקשורת על החלוץ שכה רצה לזכות בליברטדורס עם קבוצת נעוריו אך שוב הפסיד לריבר. בארגנטינה מעריכים שהמאמן יעזוב: "רוצה לחזור הביתה לחיים הנורמליים". וגם: ההישג של מרסלו גז'ארדו

(גודל טקסט)
בארגנטינה הרגישו שהעולם עוצר מלכת הלילה בין שלישי לרביעי עם גומלין חצי גמר גביע הליברטדורס. ריבר פלייט הגיעה למשחק הגומלין נגד בוקה ג'וניורס עם יתרון 0:2 והעפילה לגמר למרות שהפסידה (1:0). בדומה לעונה שעברה, שוב בוקה של קרלוס טבס מפסידה את התואר היוקרתי ליריבה הגדולה, כאשר אשתקד זה קרה בגמר בסנטיאגו ברנבאו לאחר הארכה.


הפנים העצובות של קפטן בוקה אמרו הכל, הוא לא היה צריך לדבר. טבס אסף את כוחותיו האחרונים ואמר: "קשה מאוד לנתח את המשחק ברגע כזה לאחר שהפסדנו. אין לנו מה להגיד חוץ מלהגיד תודה לקהל המדהים ושאנחנו גאים בקבוצה הזו. אני עצוב שלא הצלחתי להגיע לגמר, אבל גאה בקבוצה. אני גאה ללבוש את החולצה הזו ולהיות הקפטן שלה, זה כואב לי בנשמה שאנחנו לא מסוגלים לשמח את הקהל שמבין אותנו ומזדהה איתנו. זה לא פשוט למחוא כאפיים אחרי אכזבה כזו והקהל תמך בנו".


על המשחק: "במחצית הראשונה היינו חסרים את הפעולה האחרונה ובמחצית השנייה היו לנו שלושה או ארבעה מצבים. ראיתי את בוקה תוקפת, קבוצה שרוצה לנצח בכל רגע, שער אחד היה חסר". החלוץ, כזכור, מסיים את חוזהו בדצמבר ולא ברור האם ימשיך בקבוצה. "אני לא יכול לדבר על העתיד, מה שמטריד אותי זה שלא עמדנו במטרות וזה דבר נורמלי".




גם בספרד התייחסו לטבס. "החלום ושברו" נכתב ב"מארקה". בכתבה צוין שטבס שזכה בתארים רבים בברזיל, היה אלוף איטליה ואנגליה וגם זכה בליגת האלופות עם מנצ'סטר יונייטד, אך שום דבר לא משתווה עבורו לזכייה עם בוקה ג'וניורס, כפי שעשה ב-2003 כשכבש נגד סנטוס בגמר. הוא חזר הביתה במטרה לעשות היסטוריה וחלם על הגביע השביעי, אבל הכדורגל לא היה לצידו. הגביע שוב היה קרוב, אך ריברי מנעה זאת ממנו פעמיים.


אולם, הסיפור הגדול ביותר בדרום אמריקה כרגע הוא עתידו של המאמן גוסטבו אלפרו שהותיר סימן שאלה גדול לגבי המשך דרכו: "אני גאה שהייתי בוקה, זה נחמד להיות אוהד בוקה. לא לכולם יש את הכבוד של הקהל שלהם. אני רוצה לסיים את המשחקים שנותרו בצורה הטובה ביותר ואז לחזור לבית שלי ולחזור לחיי הרגילים. לא קל להיות בחדר ההלבשה ברגעים האלה, בלחץ הזה, בכיסא הזה. לפעמים צריך להרכין את הראש ולקבל את הביקורת, להמשיך לעבוד. זה היה ההפסד הכי לא צפוי וכואב". בכלי התקשורת המקומיים בטוחים שהוא יעזוב.


החלוץ מאורו סארטה כתב לאוהדים ברשתות החברתיות: "בוקה היא חלק מהדם שלי, זה כואב לי בלב. ההחלטה הטובה ביותר בקריירה שלי הייתה להגיע לכאן. אנחנו המועדון הגדול ביותר בדרום אמריקה. הגיע לנו להיות בגמר, זה לא קרה ועכשיו נצטרך להמשיך הלאה. תודה שתמיד תמכתם ועודדתם אותנו גם בזמנים הקשים, אתם הקהל הטוב בעולם".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Repost @bocajrsoficial with @get_repost ・・・ A Boca lo llevo en la sangre, lo llevo en el corazón… La mejor decisión en mi carrera fue haber venido a @bocajrsoficial .Orgulloso de este equipo de ser parte del club más grande de america. Y a ustedes otra vez gracias, gracias por alentarnos siempre por estar en las buenas y en las malas son la hinchada más grande del mundo. Dejamos todo y merecíamos estar en la final, no se dio y ahora hay q seguir… Vamos Boca carajo

A post shared by Mauro Zarate (@oficialmaurozarate) on




ומנגד, בצד השני יש גם עולה אחת גדולה. למרות ההפסד של ריבר, מחזיקת הליברטדורס עלתה לגמר שני ברציפות ומעל כולם נמצא מרסלו גז'ארדו, המנג'ר המוערך ביותר בדרום אמריקה הפך למאמן השמיני בלבד שהגיע לשלושה גמרים במפעל הבכיר של דרום אמריקה ואם יגבור על המנצחת בין פלמנגו לגרמיו בשלב הגמר הוא יהפוך לשלישי בלבד שזכה שלוש פעמים בטורניר היוקרתי.


המאמן בסיום לא הסתיר את רגשותיו ואמר: "אני מתקשה לנתח את המשחק, אני מאושר. היום לא הראינו את הרמה הטובה ביותר שלנו, סבלנו. אבל הראינו אינטליגנציה במשחק".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי