אשר אלון: "ה-VAR בישראל מיצה את עצמו. הוא לא מקדם כלום"

אשר אלון
אשר אלון | הפועל רעננה, רשמי

בעלי הפועל רעננה תקף את השיפוט לאחר ה-0:0 נגד הפועל חיפה: "אני לא רוצה להגיד שהרמה שואפת לאפס, אבל זאת המציאות. זה חוזר על עצמו כל שבוע". קורצקי: "כל פסילת שער כזו יכולה לשנות את המצב בליגה"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה הערב (שני) עוד משחק בתיקו, השלישי שלה העונה והשני ברציפות, הפעם 0:0 ביתי נגד הפועל חיפה. התיקו הפעם מאכזב במיוחד כיוון שהשחקנים של מנחם קורצקי היו טובים יותר מהיריבה לכל אורך 90 הדקות אבל קופחו פעמיים בהחלטות VAR במחצית הראשונה.

קורצקי לא בזבז זמן והתייחס מיד לשיפוט: "היה פנדל של 100%, אני כל כך מאוכזב בשביל השחקנים שלי. באנו בגישה לנצח, שיחקנו חיובי וזה נלקח מאיתנו, הבקענו שער יפה ממהלך יפה וחוקי ופסלו לנו אותו".

"הליגה מאוד צמודה", הוסיף מאמן רעננה, "כל שער כזה שנפסל יכול לשנות את התמונה. חבל, אני מאוד גאה בשחקנים שלי, הם נותנים הכל בכל שבוע, אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו, לא יוכלו לקחת לנו את זה עד סוף השנה".

קורצקי.
קורצקי. "היה פנדל ב-100%" (דני מרון)

שמרו על שער נקי לראשונה העונה: "עבדנו כל השבוע על משחק ההגנה, ואני שמח שלא ספגנו שערים. הפועל חיפה כמעט לא הגיעה למצבים. זה חשוב לנו כקבוצה".

הבעלים אשר אלון היה נחרץ יותר: "שוב נפלנו עם ה-VAR, התרגלנו כבר. אני לא מאשים אף אחד, רמת השיפוט בארץ היא בסדר, אני לא חושב שיש פה שופטים שעושים דווקא או משהו כזה. מה שמוזר זה שההתערבות של ה-VAR במשחקים הקודמים תמיד הייתה לרעתנו, פה היו שני פנדלים ושער חוקי לחלוטין, משום מה. זה ממש מוזר לי ואני לא חושב שמישהו עשה בכוונה, אבל ה-VAR מיצה. מה שמתאים באירופה לא מתאים לנו וזה פשוט בלתי נתפס. ה-VAR לא מקדם את הכדורגל הישראלי אלא להפך".

"בשבוע שעבר 13 דקות לקח להם להחליט. אמרתי לפפיר לפני המשחק: 'אני מבקש ממך, לא להתערב כשלא צריך להתערב'. במשחקים הקודמים שרקו פנדלים, על מה? אם יש ספק, ה-VAR צריך להתערב. אני אמשיך לפעול נגד זה, אני אעשה מה שאפשר. אביא את הדברים למנהלת אחרי החג, יו"ר איגוד השופטים הצדיק אותנו במכתב רשמי שהטענות שלנו מוצדקות, אבל זה חוזר על עצמו בכל שבוע. זה פשוט לא מתאים לנו, אני לא רוצה להגיד שרמת השיפוט בארץ שואפת לאפס, אבל זה מחריד כל פעם מחדש".

סילבס.
סילבס. "לכולנו היה משחק פושר היום" (דני מרון)

אני לא מאשים את השופטים, אבל זה מה שהם יודעים. ברגע שהשופט מפנה ל-VAR זה אומר שזה גול, והוא הולך ושורק עוד פעם. בפנדל הוא אפילו לא הלך לראות, פחדתי שנפסיד את המשחק הזה. הלכתי במחצית לחדר ההלבשה בפעם הראשונה בחיים וביקשתי מהשחקנים שלא יישברו".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר: "תיקו 0:0 זה תמיד מאכזב. לכולנו היה משחק פושר היום, ידעתי שהמשחק יתפתח ככה כי הפועל רעננה לוקחת אותך למשחקים כאלה. מאכזב, חבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי