מודריץ' ובייל מחוץ לסגל של ריאל מדריד למשחק בטורקיה

גארת' בייל, לוקה מודריץ'
גארת' בייל, לוקה מודריץ' | Denis Doyle/Getty Images

הבלאנקוס יגיעו למשחק הקריטי נגד גלאטסראיי בליגת האלופות ללא השניים שנעדרו גם נגד מאיורקה. מנגד, הזאר וקרוס חוזרים. בספרד ביקרו: "הקבוצה בסכנה לשחק בעונה הבאה בליגה האירופית"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד הצליחה להשכיח את במקצת את הביקורות עם ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, איבדה נקודות באותו רצף רק ב-0:0 בדרבי נגד אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו, אבל אמש (שבת) הבלאנקוס שבו מפגרת הנבחרות עם הפסדם הראשון העונה בליגה הספרדית – 1:0 לעולה החדשה מאיורקה שהצליחה לברוח מהקו האדום.


זו כבר המעידה הרביעית של זינדין זידאן ושחקניו העונה בליגה כתוצאה משתי תוצאות תיקו במחזורים השני והשלישי, ולמזלם הם עדיין רק במרחק נקודה מהמוליכה ברצלונה, שגברה אתמול 0:3 על אייבר ונראית במגמה שונה משל הבלאנקוס, אחרי שגם הקטלונים פתחו את העונה בצורה רעה ולחובתם כבר שני הפסדים.


ואם לא די באכזבה אתמול, הבלאנקוס יגיעו למשחק החוץ הקריטי נגד גלאטסראיי בעוד יומיים בסגל חסר. כזכור, ריאל השיגה נקודה אחת בלבד בשני מחזורי הפתיחה כשלאחר תבוסה בצרפת מול פריז סן ז'רמן – הצליחה לחלץ רק נקודה נגד ברוז' בסנטיאגו ברנבאו (2:2). לוקה מודריץ' וגארת' בייל, שנפצעו במדי הנבחרות ולא שיחקו נגד מאיורקה – לא הספיקו להתאושש בזמן וייעדרו גם מהמשחק הקרוב. מנגד, אדן הזאר ששוחרר מהסגל משום שהפך לאב בפעם הרביעית, חוזר כמו גם דני קרבחאל שקיבל מנוחה וגם טוני קרוס.




ובחזרה לאתמול: זידאן הגיע למשחק אתמול בסגל חסר. מה שאפשר ללוקה יוביץ' לזכות בחולצת ההרכב, אבל הסרבי הצעיר התקשה ובהגנה אלברו אודריוסולה היה אשם בשער ובמחצית השנייה גם ספג כרטיס צהוב שני והורחק. "יש בכדורגל פציעות, זה חלק מהמשחק והיו שחקנים שעלו במקומם והיו צריכים לדעת לנצל את זה", אמר המאמן בסיום, "חיסורים הם לא תירוץ וזו הייתה עבור שחקנים הזמנות להראות את הרמה שלהם. אנשים יכולים להביע את דעתם על ההרכב שעלה, אבל אני עומד מאחוריו ואנתח מה לא עבד".


עוד אמר 'זיזו': "פתחנו את המשחק בצורה רעה וכשניסינו להגיב לפיגור כבר לא הצלחנו להשוות, למרות שיצרנו מצבים. פשוט החמצנו הכל ותחילת המשחק עשתה את שלה. פגשנו קבוצה ביתית ומלאת מוטיבציה שמיקומה בטבלה לא משקף, ושילמנו על כך. אי אפשר לשלוט במשחק בלי ליצור מצבים ולהבקיע. בכל משחק אנחנו צריכים להראות שאנחנו טובים, יש לנו בכל שלושה ימים משחק ואנחנו חייבים לשמור על המשכיות. אני לא אומר שאני דואג כי אני לא אוהב את המילה הזו, אבל אם אנחנו רוצים להשיג משהו השנה אז אנחנו חייבים לשמור על יציבות והמשכיות".


לפי "מארקה", בריאל מדריד גם התלוננו בסיום שהם אינם מצליחים להבין את השימוש ב-VAR בקרב שופטי "לה ליגה". הבלאנקוס טוענים שאחרי שוויניסיוס ג'וניור הוכשל ברחבה נגד ויאריאל במקרה שזכה להתעלמות, הפעם היה זה בראהים דיאס שנתפס לקראת סיום המשחק והשופטים כלל לא בחנו את האירוע. בנוסף, גם קאסמירו נתפס ברחבה בשלהי המחצית הראשונה ובקבוצה טענו לפנדל, אלא שהקוון הרים דגל לנבדל, שלא היה, גם כן בניגוד להוראות ה-VAR שלפיהן יש לתת להתקפה את היתרון לפני שמניפים דגל ובוחנים את האירוע. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¡Buenas noches! ️ Esta es la #PortadaAS de mañana

A post shared by Diario AS (@diarioas) on



"אין תוכנית ב'", הייתה הכותרת ב"אס" וב"מונדו דפורטיבו" וב"ספורט" הקטלוני חגגו והדגישו בכותרת: "ריאל מדריד מפסידה למאיורקה ואומרת שלום למקום הראשון בטבלה", ו-"בארסה, המוליכה החדשה!". ב"אס" גם נטען בטור דעה כי "ריאל מדריד בסכנה אמיתית לשחק בעונה הבאה בליגה האירופית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי