אייר בוזגלו כואבת: "שמישהו יתעורר במדינה הזאת"

אייר בוזגלו | אינסטגרם

בתו של השורד האחרון, אסי בוזגלו, הגיבה בזעם לסרטון ההתעללות בכלב בבת ים. גם קורל סימנוביץ', נטלי דויזדאדה ויובל אמזלג הביעו מחאה

(גודל טקסט)

הנה משהו טוב שקרה בזכות הרשתות החברתיות. אתמול (שלישי) בערב, תושב בת ים כבן 30 נעצר על ידי משטרת מרחב איילון בחשד להתעללות קשה בכלבו לאחר שסרטון ההתעללות המאוד קשה לצפייה החל לרוץ ברשת, ומאות אזרחים התקהלו מתחת לביתו של הבעלים עוד לפני שהגיעו השוטרים. אפילו כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב הגיעו יחד עם ההמון על מנת לחלץ את הכלב והתעמתו עם הגבר המתעלל שזיעזע מדינה שלמה.

בתו של אסי בוזגלו, אייר בוזגלו, הייתה בין הראשונים שהגיבו לזוועה שהתרחשה ולא הבינה איך בנאדם יכול להתעלל ככה בבעל חיים תמים. כשהיא עדיין נופשת בבולגריה עם אבא אסי, אמא עדי ואחיה הקטנים, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "לא מסוגלת כבר! תסתכלו על היצור הזה, שרק נותן חום ואהבה אחד כזה שבסוף יום רק יבוא וילקק מבלי לשפוט ובעיקר יהיה החבר הכי טוב. הסרטונים שהועלו היום לרשת פשוט שיתקו אותי. זה הרבה מעבר לרוע. לא אגיד אפילו מה אני מאחלת לאותו אדם – רק מהפרצוף של הנבלה הבנתי כמה הכלב סבל. רבאק תתעוררו! זאת המציאות שלנו! הגיע הזמן שמשהו ישתנה במדינה הזאת", שיתפה בת ה-13.

כמה היא צודקת וכמה השינוי צריך להגיע במדינת ישראל מודל 2020, מדינה בה חיים טיפוסים כמו זה שמרשה לעצמו להתעלל בחסר ישע, ובאלו האטומים לשמוע את דעתו של האחר. גם דודה של אייר, מאור בוזגלו, החליט להעביר מסר חשוב בעזרת חשבון האינסטגרם הפופולרי שלו והעלה סרטון עם תומאס, הכלב של המשפחה, בו אמר: "איך אפשר להרביץ לדבר עם כזה לב? איך? למי שלא יודע, כלב מאמצים! למי שלא יודע אני את תומאס אימצתי ביחד עם אחותו לולה, אימצתי שלושה כלבים. גם את במבי שהתעללו בו בעבר", כתב הכדורגלן עם הכי הרבה עוקבים ברשת.

הסטורי של אייר בוזגלו | אינסטגרם
הסטורי של מאור בוזגלו |

נשות כדורגלנים רבות חשבו בדיוק כמו אייר ופרסמו את דעתן על המקרה, כמו למשל אשתו של סרג'י רוברטו, קורל סימנוביץ', שכתבה: "לא מאמינה שקיימים אנשים כאלה. זוועה! בנאדם עם כל כך הרבה רוע. מגיע לך להירקב בכלא".

נטלי דוידזאדה הסתפקה בשיתוף תמונה של הכלב המתוק וכתבה "בא לי לחבק אותו". יובל אמזלג הוסיפה: "כמה אני אוהבת בעלי חיים. הלוואי ויכולתי לגדל את כולם. נשבר לי הלב על הדבר המתוק הזה!". גם ספיר אלחמיסטר הצטרפה ושיתפה בהרגשה שלה בעקבות המקרה הנורא: "הלב נשבר! איך אפשר? תודה שהצלתם אותו".

הסטורי של קורל סימנוביץ' |
הסטורי של יובל אמזלג | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי