סולשיאר: "מכוונים להחתים שחקן או שניים בחודש ינואר"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

מאמן יונייטד רגוע לגבי מעמדו: "הביעו בי אמון, לא מצפה לקבל שיחה למשרד לאחר הפסד-שניים". על השאיפות להתחזק: "הכסף נמצא, נוכל להתחזק בחורף ובקיץ". באנגליה חשפו את רשימת הקניות

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד, היא אחת מאכזבות העונה. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר מדורגת רק במקום ה-12 בפרמיירליג לאחר פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מזה 30 שנה וביום ראשון מצפה לה משחק סופר-קשה נגד המוליכה ליברפול (18:10, שידור ישיר בספורט1) באולד טראפורד. ביקורת רבה נמתחה על הסגל הקצר של הקבוצה לאחר שלא הובאו מחליפים לרומלו לוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס שעזבו לאינטר. בחודש ינואר יוכלו השדים האדומים להתחזק. המאמן סולשיאר התראיין ל"סקיי ספורט" ואישר שהקבוצה רוצה לצרף שחקן אחד לפחות והביע ביטחון גדול לגבי עתידו במועדון.


סולשיאר דיבר על מצבו: "כל השיחות שניהלתי עם הבעלים ועם המנכ"ל אד וודוורד ואנשי המועדון היו לטווח הארוך, יש לי חוזה לשלוש שנים. התפקיד ניתן לי, הביעו בי אמון ואני לא מצפה או חושש משיחה מהבעלים אם אני מפסיד משחק או שניים. התחלנו עם תוכנית מסוימת ואנחנו עומדים מאחוריה. אני בטוח במאה אחוז במבנה הנוכחי".


על חלון ההעברות: "הכסף שם, בהחלט, בחנו שחקנים כבר בקיץ והיינו קרובים לצרפם אבל זה לא צלח. אסור לנו לצרף שחקנים לא מתאימים. נוכל להתחזק הן בינואר הקרוב והן בקיץ. אנחנו מצמצמים את היעדים שלנו, אבל רגע לפני שהסתיים החלון של הקיץ, השחקנים המתאימים לא היו שם. כששחקנים נכונים יהיו זמינים – יש לנו כסף. אנחנו בוחנים אפשרות להחתים שחקן אחד או שניים". מנגד, סייג: "חלון ההעברות בינואר הוא קשה, אם לא נצליח לצרף, השחקנים שישנם כרגע יעשו הכל".



ג'יימס מדיסון. חלק מרשימת הקניות (Gettyimages)


לפחות לפי כלי התקשורת האנגלית, יונייטד מתכננת מהפכה בשני חלונות ההעברה הבאים, בינואר ובקיץ. השדים האדומים רוצים לצרף שישה שחקנים. לפי "דיילי מייל", על אף שהקבוצה השקיעה מיליארד יורו מאז עזיבתו של אלכס פרגוסון, תזרים המזומנים לא יהווה בעיה וקיים חוסר אמון בסגל. לפי הדיווח, יונייטד מכוונת לשישה שחקנים שיגיעו בשתי פעימות, כשבינואר יגיעו שחקנים בעמדות שמוגדרות כדחופות יותר – קשר אחורי וחלוץ, והיתר יגיעו בקיץ. קשר וחלוץ נוסף וגם בלם ומגן שמאלי מיועדים להגיע בקיץ.


מריו מנדז'וקיץ', שלא נמצא בתוכניות של יובנטוס ובקבוצה כבר הודו שייתכן ויעזוב בחורף, עשוי להיות ה-'9' החדש של הקבוצה. אופצייה ב' היא מוסא דמבלה, חלוצה של ליון.  לגבי קשר אחורי, ג'יימס מדיסון מלסטר סיטי, שהרוויח את מקומו בנבחרת אנגליה, הוא המועמד המוביל. בקבוצה רוצים קשר נוסף שיחליף את נמניה מאטיץ' בוודאות לא יישאר, וגם מעמדו של חואן מאטה מעורער.


שחקנים נוספים שעל הכוונת הם סאול, שנחשב לאחד מסמליה של אתלטיקו מדריד ובקבוצה יודעים שיהיה מדובר בעניין מסובך. מעבר לכך קיים רצון להתחזק בעמדת המגן השמאלי משום שלוק שואו סובל מפציעות רבות ואשלי יאנג נמצא בדמדומי הקריירה. היעד הבא יהיה לצרף בלם. פיל ג'ונס טרם שיחק העונה בליגה, אריק בייאי פצוע והקבוצה זקוקה לגיבוי להארי מגוויר ו-ויקטור לינדלוף.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי