קטש: "יכולנו להיות חכמים יותר, שמח על הניצחון הקשה"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה לאחר הניצחון בטורקיה: "תוצאה טובה בשביל פתיחת ליגת האלופות. היינו שם מבחינה הגנתית וידענו שיהיה קשה מאוד מול בנדירמה". תומאס: "התרגשתי לעלות חזרה לפרקט"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים פתחה אתמול (רביעי) את העונה האירופית שלה עם ניצחון 69:73 נגד בנדירמה הטורקית, במשחק בו מחזיקת גביע המדינה חוותה קושי להציג את היכולות המוכרות בליגת ווינר, אך הצמד המוכשר – ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס דאג לכך שהאדומים יחזרו לישראל בידיים מלאות.

בסיום המשחק במערב טורקיה התייחס המאמן עודד קטש לניצחון קבוצתו: "התקשינו מאוד במשחק, ובמיוחד בהתקפה. ללא ספק היינו יכולים להיות חכמים יותר במשחק, אבל בסוף היום אני חושב שזו תוצאה טובה בשביל פתיחת ליגת האלופות".

"בהחלט יכולנו לשחק יותר טוב. פספסנו הרבה מאוד זריקות מחוץ לקשת, וזה די מנע מאיתנו לברוח במשחק. אני שמח שלפחות מבחינה הגנתית היינו שם וזה עזר לנו. אני שמח על הניצחון החוץ זה, שבגלל שזו רק תחילת העונה, ידעתי שיהיה קשה מאוד. תומאס הפתיע אותי מאוד כי חשבתי שהוא יתקשה בחזרה שלו. הוא שחקן חשוב עבורנו הוא תורם לנו הרבה בכל צד של המגרש" סיכם קטש.

תומאס.
תומאס. "התרגשתי לעלות על הפרקט" (פיב"א, רשמי)

טיישון תומאס, שחזר מפציעה שמנעה ממנו לשחק עד עתה, הוסיף לאחר מכן: "הרגשתי טוב מאוד לחזור, במיוחד אחרי שרק יכולתי לשמש כצופה בכל פתיחת העונה עם הקבוצה. התרגשתי לעלות על הפרקט. ידענו שאנחנו באים למאבק קשה מאוד. צפינו בכמה משחקים של בנדירמה לפני וראינו את סגנון המשחק הקשוח שלה".

ג'ייקובן בראון, שקלע 19 נקודות בהתמודדות והיבל את ירושלים לניצחון סיפר בסיום: "תכננו להגיע למגרש הקשה ולגנוב את הניצחון, וזה מה שעשינו. אנחנו צריכים שתומאס יהיה בריא כמה שיותר" עידן זלמנסון סיכם: "אנחנו צריכים ללמוד הרבה דברים מהניצחון הזה. שמח שבדקות האחרונות התעלינו על עצמינו וניצחנו".

בראון.
בראון. "תכננו לגנוב את הניצחון והצלחנו" (פיב"א, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי