אילו דרישות הציב רונאלדיניו לקראת הביקור בישראל?

רונאלדיניו
רונאלדיניו | דני מרון

שחקני העבר של נבחרת ברזיל יגיעו לסמי עופר ב-29.10 וביניהם גם כוכב העבר של ברצלונה, שבשונה משאר חבריו הוא זכה בשתי הסוויטות היוקרתיות ביותר במלון דן כרמל, בכל זאת מדובר באחד השחקנים הטובים בכל הזמנים

(גודל טקסט)
בסוף החודש הנוכחי, אצטדיון סמי עופר יארח למשחק שלום, מיוחד במינו את נבחרת ברזיל! זה יקרה ב-29 באוקטובר ואנחנו הכנו עבורכם הצצה לחדרים בהם יתארחו אגדות הכדורגל של מדינת הכדורגל. רשת מלונות דן מעניקה חסות למשחק השלום, ותארח את נבחרת כוכבי העבר של ברזיל במלון דן כרמל בעיר חיפה.


אגדות נבחרת ברזיל בכדורגל שהניפו את גביע העולם והשתתפו במונדיאלים הגדולים, כגון: רונאלדיניו, קאקה, ריבאלדו, בבטו, רוברטו קרלוס, אלדאיר, אמרסון, אדמילסון, סזאר סמפאיו אמרוסו, ג'פרסון, גונסאלבש ועוד, יתארחו כארבעה ימים במלון דן כרמל לרגל השתתפותם במשחק השלום החד פעמי נגד כוכבי נבחרת ישראל לדורותיה, ביניהם: ג'ובאני רוסו, משה סיני, ראובן עטר, איציק זוהר, טל בנין, רונן חרזי, יניב קטן, ניר קלינגר, אלון חרזי, אריק בנאדו, זאהי ארמלי, ברוך דגו ועוד.


נבחרת כדורגלני העבר של ברזיל אמורה להגיע למלון דן כרמל החל מה-27/10/19 ולשהות בו במשך ארבעה ימים מלאים. לטובת שחקני הכדורגל האגדיים מברזיל ושאר הפמליה, קומה שלמה נסגרה בדן כרמל, כאשר בכניסה אליה תוצב אבטחה צמודה לאורך כל הביקור. לכל השחקנים שוריינו 15 חדרים מפוארים במלון. עבור השחקן האגדי רונאלדיניו, שוריינו שתי סוויטות היוקרתיות ביותר של המלון. בכל זאת, מדובר באחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים.


בנוסף, במסגרת החסות מלונות דן תעלה בפעילות בעמוד הפייסבוק של החברה במסגרתה תחלק לגולשים כרטיסים למשחק השלום במתנה. הגולשים מוזמנים לשלוח אימוג'י של כדור כדורגל בהודעה פרטית בדף הפייסבוק של החברה, ללחוץ על הכדור (יש ללחוץ מספר פעמים עד לפתיחת מסך המשחק) והתחילו לכדרר. יש להעלות בתגובות צילום מסך עם התוצאה והמקפיצים המצטיינים עם התוצאה הגבוהה ביותר יזכו בכרטיסים למשחק השלום במתנה! אז אם בא לכם לקחת חלק במפגש של אגדות כדורגל ישראליות לצד הברזילאים הענקיים, עכשיו זה בדיוק הזמן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚽️ @fcbarcelona

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sextou

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on


התנאים שנבחרת ברזיל תקבל בעת ביקורה בישראל (צילום: אורי אקרמן)



רונאלדיניו יקבל לא פחות משתי סוויטות יוקרתיות (צילום: אורי אקרמן)


(צילום: אורי אקרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי