חדשות רעות לאינטר: סאנצ'ס צפוי להיעדר שלושה חודשים

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | MIGUEL MEDINA/AFP/Getty Images

לאחר שנפצע ב-0:0 של צ'ילה נגד קולומביה, החלוץ עבר בדיקת MRI שאבחנה קרע בגיד הקרסול והוא עשוי להזדקק לניתוח, שישבית אותו לתקופה ארוכה. הצ'יליאני יחמיץ בוודאות את צמד המפגשים מול דורטמונד

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לאחר בדיקה בבית החולים במילאנו, אנטוניו קונטה ואינטר קיבלו בשורות רעות: חלוץ הקבוצה אלכסיס סאנצ'ס, שנפצע בתיקו 0:0 של נבחרת צ'ילה נגד קולומביה, סובל מקרע בגיד בקרסול וצפוי להיעדר לתקופה של שלושה חודשים, כך אושר לאחר ה-MRI שעבר השחקן. כעת, סאנצ'ס ימשיך לעבור סדרת בדיקות מטעם המועדון, ואף ימריא לברצלונה כדי לברר האם יזדקק לניתוח.

בהודעה הרשמית של הנראזורי נכתב: "אלכסיס סאנצ'ס עבר בדיקות מקיפות ביום שלישי בבוקר בבית החולים ברוזאנו. הבדיקות הראו ניתוק של הגיד הנקבי בקרסול השמאלי. ביום רביעי יערוך השחקן התייעצות נוספת בברצלונה עם פרופסור רמון קוגאט, כדי להחליט אם יש צורך בניתוח".

בין אם ינותח או לא, החלוץ הצ'יליאני צפוי להיות מושבת לתקופה ממושכת ולהחמיץ את צמד המפגשים מול בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, ואפילו את המשחק שיסגור את שלב הבתים מול ברצלונה ב-10 בדצמבר. אנטוניו קונטה יצטרך להסתמך על צמד החלוצים רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס, כשאפילו סבסטיאנו אספוסיטו הצעיר עשוי לקבל הזדמנות על כר הדשא.

אנטוניו קונטה ורומלו לוקאקו. המאמן יהיה תלוי בחלוץ הבלגי ( MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)
אנטוניו קונטה ורומלו לוקאקו. המאמן יהיה תלוי בחלוץ הבלגי (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי