בהפועל ת"א מאמינים: השקעה כספית גבוהה תגיע מאיחוד האמירויות

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. יצליחו לנצח? | אודי ציטיאט

במועדון אופטימיים בנוגע למגעים אשר מנהל בועז תושב מול מאג'ד אלסראח, אך יודעים שהתהליך ייקח זמן בשל טריות הסכם הנורמליזציה עם המדינה מהמפרץ

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממתינים להתפתחויות ולעדכונים מאחד הבעלים, בועז תושב, השוהה באיחוד האמירויות ופועל במטרה להביא משקיעים למועדון. על פי המסתמן, בשלב הראשון תגיע השקעה כספית גבוהה שתאפשר לקבוצת הבעלים הנוכחית להתגבר על הקשיים הכלכליים ולממן רכש איכותי בחלון ההעברות של ינואר.

תושב, שנמצא באיחוד האמירויות לטובת עסקים פרטיים עם שייח ח'אליד אל קאסימי, מנהל משא ומתן מטעם הפועל תל אביב מול מאג'ד אלסראח, אשר מגלה עניין בהשקעה במועדון האדום, כפי שפרסם אתמול (שישי) באמצעות חשבון הטוויטר שלו. חשוב להדגיש כי אין בכוונת המשקיעים לרכוש בעלות מלאה על המועדון. בסביבת הפועל תל אביב יודעים כי יצטרכו להמתין ומזכירים כי לפני שהקבוצה הלכה לפירוק בדצמבר 2016 ונמכרה לאחים ניסנוב, מאיר ובועז תושב וזאב גרינברג, התנהל משא ומתן מול אנשי עסקים מסין שהגיעו לישראל וגילו התעניינות, אך בסופו של דבר המהלך קרס.

הפעם, במועדון מאמינים כי הנושא יצבור תאוצה בתקופה הקרובה, אך תהליך שכזה ידרוש זמן והתנהלות מיוחדת, שכן הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות וכניסת אנשי עסקים ממנה לספורט הישראלי, עדיין נמצאים בשלב ראשוני.

כידוע, גם משה חוגג מנסה להוציא לפועל מהלך דומה בבית"ר ירושלים. בהפועל תל אביב מחכים לאישור משרד הבריאות לחזור לאימונים וממשיכים לטעון כי ההשבתה תיצור פגיעה מקצועית בשחקנים ונזק כספי למועדון.

איציק ניסנוב , שרון ניסנוב
האחים ניסנוב. חבל ההצלה יגיע בקרוב? | עדי אבישי
עוד באותו נושא: בועז תושב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי