דאבל-דאבל לזאיון, מלבורן יונייטד מתחה את הקליפרס

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Jonathan Bachman/Getty Images

המועמד הבכיר לתואר רוקי העונה רשם 22 נקודות ו-10 כ"ח בניצחון על סן אנטוניו בהכנה, הקבוצה מלוס אנג'לס חזרה מפיגור 11 נקודות לניצחון קל על האוסטרלים. ניצחונות גם לפילי, מילווקי ובוסטון

(גודל טקסט)
סבב נוסף של משחקי הכנה התקיים הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA מלבד המפגש בין מכבי חיפה למינסוטה טימברוולבס, כשרוב הקבוצות שצפויות לרוץ לצמרת שני האזורים רשמו ניצחונות משכנעים.


בוסטון מחצה 72:118 את קליבלנד ורשמה את ניצחונה השלישי בקדם העונה. הסלטיקס הציגו הגנה יעילה ועצרו את הקאבס על 43 נקודות בשלושת הרבעים הראשונים. שישה קלעים בספרות כפולות היו לירוקים לבנים, בהובלת הרוקי מקס סטרוס שרשם 14. קמבה ווקר הוסיף 12, ג'יילן בראון סיים עם 10.




ניו אורלינס חזרה מפיגור 17 נקודות במחצית הראשונה לניצחון 114:123 על סן אנטוניו, בטקסס. זאיון וויליאמסון סיפק איתות נוסף על כוונותיו להסתער על הליגה כבר בעונת הרוקי שלו, עם דאבל-דאבל של 22 נקודות ועשרה ריבאונדים. ג'רו הולידיי הוסיף 16, משחק טוב היה גם לניקולו מלי האיטלקי, שסיים עם 14 ותשעה כדורים חוזרים. את הספרס, שעדיין לא ניצחו בהכנה, הוביל ברין פורבס עם 18 נקודות.


לוס אנג'לס קליפרס, המועמדת הבכירה לאליפות בעיני רבים, פגשה את מלבורן יונייטד האוסטרלית ללא קוואי לאונרד ופול ג'ורג', כאשר לגבי האחרון עדכן המאמן דוק ריברס כי הוא יחמיץ את 10 המשחקים הראשונים של העונה. בלי שני הכוכבים, הקליפרס נקלעו לפיגור מפתיע של 11 נקודות בחצי הראשון, אך ריצת 20:43 ברבע השלישי הפכה את היוצרות ובסופו של דבר הם ניצחו 100:118. מונטרז הארל הוביל את קלעי המנצחת עם 22 נקודות, ג'רום רובינסון הוסיף 15.




עוד קבוצה שתרצה לעשות העונה לפחות צעד אחד יותר מאשר אשתקד היא פילדלפיה, שהביסה הלילה את אורלנדו 94:126. חמשה שחקנים שונים קלעו בדו ספרתי אצל הסיקסרס, בראש ובראשונה ג'ואל אמביד שתרם 15. טוביאס האריס סיים עם 14, ג'וש ריצ'ארדסון עם 13 והרכש הנוצץ אל הורפורד עם 11. אצל המג'יק, מרקל פולץ קלע 12 נקודות בהפסד לאקסית.




מועמדת נוספת לאליפות, מילווקי באקס, גברה 108:115 על וושינגטון וויזארדס ללא יאניס אנטטוקומפו החולה. כריס מידלטון הוביל את סגנית אלופת המזרח עם 22 נקודות ותשעה ריבאונדים, סטרלינג בראון וארסן איליאסובה קלעו 18 כל אחד. ברדלי ביל סיים עם 20 בשורות הוויזארדס.


לסיום, האלופה טורונטו ראפטורס הושיבה את רוב כוכביה בצד ואפשרה לשיקאגו בולס להשיג ניצחון קל עליה, 91:105. זאק לאבין כיכב עם 26 נקודות, לאורי מרקאנן תרם 15 ו-13 כדורים חוזרים. או.ג'י אנונובי, שצפוי לתפוס את המשבצת שפינה קוואי לאונרד בחמישיית הראפטורס, סיים עם 15. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי