אחרי פרשת רגב-ברקוביץ': רותם סלע ואסי עזר שברו את הרשת

אסי עזר ורותם סלע. שברו את הרשת | אינסטגרם

מה דעתכם על המנחה היפה בטלוויזיה כמאמנת הבאה של הנבחרת? עזר וסלע התבדחו לאחר העימות בין שרת התחבורה ושחקן העבר כשזו הטיחה בו: "כל עוד אנחנו בשלטון - לא תאמן, תתנצל". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון חווינו את אחד העימותים היותר מכוערים ששודרו בטלוויזיה המסחרית ומאז, התגובות לא מפסיקות להגיע. כזכור, שרת התחבורה, מירי רגב, התארחה בתכנית "אופירה וברקוביץ'" המשודרת בקשת, ובה התעמתה עם שחקן העבר והבטיחה לו שהיא תעשה הכל כדי שלא יהיה המאמן הבא של נבחרת ישראל.

שרת התרבות והספורט לשעבר אמרה: "כל עוד אנחנו נהיה בשלטון, אתה לא תאמן את נבחרת ישראל. אני אעשה את הכול, בכל מקום בו אהיה. עד שלא תתנצל בפני הליכודניקים – לא תהיה המאמן של ישראל. תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע. תתבייש לך, מתהפך כמו סטייק. הפכת את בני גנץ למשיח".

אחרי העימות החריף בין השרה לברקו, הוא הודיע כי יגיש מועמדות לתפקיד פעם נוספת, ואף ערך סקר בחשבון האינסטגרם שלו אם לדעת העוקבים הוא צריך להיות מאמן הנבחרת הבא. שלל סלבריטאי ישראל הגיבו לעימות כאשר רובם הזדעזעו, והיו כאלו שבחרו להתייחס לדברים בהומור. צמד המגישים הכי מפורסם בפריים-טיים לדוגמא, אסי עזר ורותם סלע בחרו להסתלבט על הנושא ובכך הביעו את דעתם בפני מיליוני העוקבים שלהם.

סלע, העלתה סקר בחשבון האינסטגרם שלה, לאחר שבפרק של 'נינג'ה ישראל' ששודר אתמול (שבת) – עזר וניב רסקין לבשו את אותה החולצה השחורה, היא רצתה לברר מי עשה את זה יותר טוב והתוצאות הראו כי רסקין ניצח.

בן הזוג הטלוויזיוני שלה מחה על כך שהיא כתבה את השמות שלהם הפוך (ולא מתחת לתמונה של כ"א) ודרש סקר חוזר. "רותם עד שלא תבטלי את הסקר הזה לעולם לא תאמני את נבחרת ישראל!" כתב אסי. רותם מיד השיבה על כך: "עכשיו אני ממש בלחץ! גם כי חשבתי שרק שרים בממשלה מאיימים, ולא תארתי לעצמי שגם מנחים בטלוויזיה עושים את זה – וגם, כי ממש רציתי לאמן את נבחרת ישראל!".

זו איננה הפעם הראשונה שהיפייפיה מביעה את דעתה בנושא. כולנו זוכרים את הסטורי שלה בשנה שעברה בו היא ביקרה את דבריה של רגב בנוגע לחבירתו של גנץ למפלגות ערביות והדגישה שישראל היא "מדינת כלל אזרחיה" – אז ראש הממשלה, בנימין נתניהו בחר לפנות אליה אישית בפוסט בו ציין כי "ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי – ושלו בלבד". בלי להיכנס לפוליטיקה, מה אתם אומרים על סלע כמאמנת הבאה של נבחרת ישראל? מירי רגב תאשר?

View this post on Instagram

Here we go. @ninjaisrael יאללה, שנצליח.

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

רצתה לאמן את נבחרת ישראל. רותם סלע | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי