אגוארו: "לא היה קל להתרגל לפפ, הוא לא מניח לך לשנייה"

סרחיו אגוארו, פפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו, פפ גווארדיולה | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

חלוץ מנצ'סטר סיטי נזכר בקשיים שחווה בתחילת דרכו של גווארדיולה בקבוצה: "הוא סופר אינטנסיבי, לפעמים אתה מרגיש שהוא מפעיל עליך המון לחץ"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

הגעתו של פפ גווארדיולה למנצ'סטר סיטי, לפני שלוש שנים, הביאה לפיחות מיידי במעמדו של סרחיו אגוארו. המאמן ביקר את החלוץ לעיתים תכופות, דרש ממנו להראות שיפור והגדיל לעשות כשהנחית לארגנטינאי מתחרה רציני על חולצת ההרכב, בדמותו של גבריאל ז'סוס. בשלב מסוים נראה היה שדרכו של קון במועדון ממנצ'סטר קרובה לסיום, כשהשחקן ומאמנו נצפו מתווכחים במסעדה בעיר בינואר 2017.

אבל עם פרסום הספר החדש 'סיטי של פפ', התברר כי הקטלוני הוא זה שיזם את הארוחה המשותפת כדי לעזור לאגוארו להפנים את סגנון המשחק שהוא ניסה להטמיע בקבוצה. בראיון שהתפרסם אמש (חמישי) ב"סאן", החלוץ סיפר: "פפ ביקש ממני לנסות סגנון חדש והייתי צריך להתאקלם. זה לא היה קל, אבל לא הייתה לי ברירה".

במבט לאחור, אגוארו הצביע על השינוי שחל בו תחת שרביטו של גווארדיולה: "המשחק שלי שונה לגמרי ממה שהיה בחמש השנים הראשונות שלי בסיטי. מהפך מוחלט". קון הפך מאז למרכיב חיוני בהצלחת התכולים ושמר על מעמדו כחלוץ המוביל בקבוצה. הארגנטינאי בן ה-31 כבש כבר שמונה שערים בשמונה מחזורי פרמיירליג העונה ובשנתיים האחרונות זכה לחגוג שתי אליפויות בהדרכתו של פפ.

בסוף הוא התרגל אליו. קון אגוארו עם פפ גווארדיולה (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)
בסוף הוא התרגל אליו. קון אגוארו עם פפ גווארדיולה (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

"לפעמים אתה מרגיש שפפ מפעיל עליך המון לחץ. אתה מתחיל לחשוב 'אני חייב לשחק טוב' ורק מלחיץ את עצמך עוד יותר", אמר אגוארו, "אבל די מהר הבנתי שזה פשוט מי שהוא. פפ סופר אינטנסיבי. הוא לא יניח לך לשנייה, אין ימי חופש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי