בלבול צפוי לקבל הצעה להארכת חוזה כבר בשבועות הקרובים

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

יעקב שחר מרוצה מעבודתו של המאמן וכחלק מהרצון לייצר המשכיות, מתכוון להשאירו לטווח ארוך: "זה לא רק התוצאות, יש שלד צעיר ובחירה נכונה של זרים", אמרו במכבי חיפה. עופרי ארד יחתום אחרי החג לחמש שנים נוספות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה לפגרת הנבחרות במצב רוח מרומם. ההפסד למכבי ת"א בבלומפילד נשכח ושני הניצחונות הרצופים המרשימים, 0:3 על מכבי נתניה ו-0:3 על סקציה נס ציונה, בתמיכה מאוד מורגשת מצד הקהל שלמשחק האחרון באצטדיון "המושבה" הגיע בכמות כמעט בלתי נתפסת של למעלה מ-9,000 אוהדים, עושים את שלהם והובילו את ראשי המועדון לקבל החלטה משמעותית להמשך הדרך.

השחקנים ישובו מפגרה ויחזרו לאימונים רק ביום שבת, לאור העובדה שהמשחק הבא ייערך רק בעוד 11 ימים, ביום שני (21.10) נגד בני יהודה, אבל בינתיים נודע כי הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור הביעו שבחים בפני המאמן מרקו בלבול על בניית הקבוצה ועל התוצאות החיוביות שבהחלט מציבים את המועדון חזק בתמונת האליפות ועל כן צפוי המאמן לקבל בשבועות הקרובים הצעה להאריך את חוזהו. 

 "הבנייה של בלבול התחילה כבר בעונה שעברה ומעבר לתוצאות ישנה דרך של שלד צעיר, בתוספת בחירה נכונה של שחקנים זרים", אמרו בחיפה וציינו כי השינויים המהירים בעמדת המאמן בשנים האחרונות לא הביאו לתוצאות ולכן כעת חושבים קברניטי המועדון להשאיר את בלבול לטווח ארוך.


בלבול. חוזה חדש יוצע לו בקרוב (עדי אבישי)

חלק מהשלד הצעיר עליו בונים בחיפה יהיה גם הבלם עופרי ארד, שסיכם את תנאיו בחוזה החדש לחמש שנים והחתימה הרשמית צפויה לאחר חג הסוכות. "עופרי נחשב לאחד משחקני דור העתיד שלנו" הבהירו בכרמל.

בנושא אחר, במועדון מקווים לתצוגה של הקהל המקומי במשחק הקרוב מול בני יהודה והוחלט לפתוח מכירה ליציע הדרומי. בחיפה ציינו כי ההודעה על הפתיחה נעשתה בעקבות ביקוש רב של אוהדים שרוצים להגיע לסמי עופר בשבוע הבא. 

ועוד במכבי חיפה, המועדון הודיע היום על הסכם חסות חדש עם קבוצת "סמיט טולס", חברה המייבאת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים לתעשייה, לבית ולבניין. המותג החזק ביותר של החברה הוא Hunter"" – מותג הכלים החשמליים המוביל בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי