אלאריו: "נלחמנו עבור ארגנטינה", אוקמפוס: "היה חשוב שנחזור"

לוקאס אלאריו
לוקאס אלאריו | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

האלביסלסטה חזרה מפיגור כפול ל-2:2 בגרמניה גם ללא הכוכבים וביניהם מסי ואגוארו, אלא עם חלוץ לברקוזן שכבש ובישל ("בנבחרת אתה משחק כאילו זה על החיים שלך") וקשר סביליה שערך בכורה חלומית: "יותר ממאושר"

(גודל טקסט)

אצטדיון הזינגל אידונה פארק בדורטמונד אירח אמש (רביעי) את משחק הנבחרות הראשון לחלון זה, כאשר נבחרת גרמניה אירחה את היריבה המושבעת ארגנטינה למשחק ידידות מרתק. המאנשאפט עלו תוך 22 דקות ליתרון כפול ונראה היה שנמצאים בדרכם הבטוחה לניצחון, אבל המאמן הדי מושמץ ליאונל סקאלוני ועוזרו וולטר סמואל ביצעו מספר שינויים בהפסקה ולמרות סגל חסר במיוחד, הצליחו לחזור ל-2:2.

בין הנעדרים בשורות האלביסלסטה נמצאים הכוכבים הגדולים ביותר, ביניהם ליאו מסי, סרחיו אגוארו, גונסאלו היגוואין ואנחל די מריה, אבל ב-28 דקות של של לוקאס אלאריו על המגרש היה קשה להרגיש בחסרונם והקשר הכי גרמני בסגל – שהחל בקיץ את עונתו השלישית בבונדסליגה במדי באייר לברקוזן – כבש ובישל בדרך לשוויון.

עבור אלאריו הייתה זו רק ההופעה החמישית במדי הנבחרת, הוא זכה לה כמובן בשל ההיעדרויות הרבות בחלק ההתקפי, אבל שלוש דקות אחרי שעלה לכר הדשא, במקום פאולו דיבאלה בדקה ה-62, הוא כבר נהנה מבישול של מרקוס אקונה ובדקה ה-85 סידר את השוויון ללוקאס אוקמפוס, חברו של מואנס דאבור בסביליה שעלה בדקה ה-46 להופעת הבכורה שלו.

אלאריו כבש במדי הנבחרת גם ב-2017 נגד סינגפור, אבל הפעם הבמה הייתה רצינית הרבה יותר ועל כך הוא אמר: "נכנסתי במחצית השנייה כדי לעשות את הטוב ביותר שלי. כשאנחנו על המגרש ומייצגים את הנבחרת, עלינו להילחם עבור החולצה הזו כמו על החיים שלנו ותמיד להאמין שאנחנו יכולים. גם אם זה לדקה או לעשר דקות, אתה צריך תמיד להראות שאתה רוצה וראוי להיות פה. המטרה שלך היא להקשות על המאמן ולהראות לו שיש לך את התשוקה והגישה הנכונה".


אלאריו. שער ובישול ב-28 דקות (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

כשנשאל מה גרם לשינוי, הודה אלאריו שגם לנבחרת גרמניה של יואכים לב היה חלק בכך: "הם כבשו שני שערים מוקדמים וזה נורא הרגיע אותם. הם הפסיקו לתקוף במחצית הראשונה ואנחנו הרגשנו תמיכה גדולה מהיציעים ולשמחתי ניצלנו את ההזדמנויות שהגענו אליהן".

סקאלוני התייחס פחות לטעויות שביצעה גרמניה, אלא לשינוי של שחקניו: "ההבדל היה שאנחנו במחצית השנייה הפסקנו לעשות טעויות. מסרנו כדורים טובים יותר ולא אפשרנו להם לחטוף ולצאת קדימה, היינו סבלניים ומדויקים יותר. זה היה משחק טוב ויצאנו ממנו עם המון דברים חיוביים וזה הדבר החשוב ביותר", אמר המאמן.

עבור אוקמפוס הייתה זו הופעת בכורה חלומית במדי נבחרת ארגנטינה והוא התקשה למצוא את המילים הנכונות אחרי שקבע שוויון דרמטי: "אין לי מילים, זה בדיוק מה שחלמתי עליו. עבדתי מאוד קשה כדי להיות פה ואני הרבה יותר משמח על ההזדמנות שניתנה לי. הראינו המון אופי, לחזור מפיגור 2:0 בחצי הראשון בגרמניה זה לא דבר קל, אבל זה היה מאוד חשוב לכולנו להראות שאנחנו יכולים לחזור מזה".


אוקמפוס חוגג בכורה חלומית (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי