לברון ג'יימס: "רק עכשיו אני מתחיל לעכל שאנחנו אלופים"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Mike Ehrmann/Getty Images

לוס אנג'לס לייקרס יצאה מהבועה ושבה לעיר, "המלך" החמיא לאנתוני דייויס: "מפחיד שהוא רק מגרד את פני הפוטנציאל שלו". ברק אובמה הרעיף שבחים, המשטרה עצרה 76 אוהדים שהתפרעו בחגיגות הספונטניות ברחובות

(גודל טקסט)

אחרי מעל שלושה חודשים בבועה במתחם דיסניוורלד באורלנדו, הבוקר (שלישי) נחתה לוס אנג'לס לייקרס חזרה בביתה, בעיר המלאכים. לאור העובדה שגם בארצות הברית מוטל סגר ואסורות התקהלויות, הנחיתה עברה בצורה שקטה ורגועה וללא נוכחות קהל שהגיע לקבל את פני הקבוצה שהשיבה את האליפות לעיר אחרי עשור.

למעשה, בלוס אנג'לס, בעיר ובקבוצה, פעלו כהוגן כדי למנוע כל התקהלות אפשרית לאור העובדה שלמעלה מאלף אנשים הגיעו לסטייפלס סנטר מיד לאחר הזכייה באליפות והתפרעו ברחובות – בניגוד לכל הנחיות הבידוד בתקופת הקורונה. "אנחנו לא יכולים לחכות לחגוג איתכם את אליפות ה-NBA, אבל חגיגות ייערכו בהקדם האפשרי וכשניתן יהיה לאפשר זאת", הודיעה הקבוצה. במהלך החגיגות מחוץ לסטייפלס סנטר, נעצרו 76 אוהדים שנהגו באלימות והפרו את הסדר.

השחקנים לא הצליחו להסתיר את התרגשותם מהחזרה ללוס אנג'לס ולאחר הנחיתה צייץ לברון ג'יימס: "אנחנו אלופים!!!!!!!!! רק עכשיו אני מתחיל לעכל את זה". עוד קודם לכן, באינסטגרם כתב לברון ג'יימס על אנתוני דייויס, הסופרסטאר שהגיע בקיץ כדי לסייע לו לזכות בטבעת הרביעית: "אח שלי הוא חיה והדבר הכי מפחיד זה שהוא מגרד את פני הפוטנציאל שלו. אחי, אתה מיוחד! ברכות, אלוף!".

בין כל החגיגות, לברון ג'יימס גם נשאל על החשיבות עבורו לזכות באליפות גם עם קבוצה כמו לוס אנג'לס לייקרס, פרנצ'ייז שחוגג כעת את האליפות ה-17 שלו ובכך השתווה לבוסטון סלטיקס, היריבה המיתולוגית. ג'יימס, שכמובן גם הפך לראשון שזוכה ב-4 תארי MVP בסדרת הגמר עם שלוש קבוצות שונות, אמר על כך: "להיות חלק מארגון היסטורי כזה ולזכות איתו באליפות זה משהו שגם הילדים של הילדים שלי ידברו עליו. זה כמו לשחק עבור היאנקיז ולזכות או עבור הקאובויז ולזכות איתם בסופרבול, או הפטריוטס. כמו לשחק עבור הרד סוקס. לזכות באליפות עם קבוצה כזו זה מיוחד".

גם אנתוני דייויס אמר דברים דומים רגע אחרי שזכה באליפות הראשונה שלו בקריירה: "הכל היה שווה בשביל הרגע הזה. היו לי זמנים קשים (בניו אורלינס), אבל עכשיו אני אלוף. כשהעבירו אותי לכאן, זה כל מה שרציתי שיהיה – שאהיה אלוף. עשיתי את זה כבר בשנה הראשונה שלי בלייקרס".

בין המברכים גם היה הנשיא לשעבר של ארצות הברית, ברק אובמה שידוע באהדתו לשיקגו בולס ובחיבה הגדולה שלו לענף הכדורסל: "גאה בחבר שלי לברון ג'יימס שזכה באליפות רביעית ובתואר MVP רביעי בגמר, אבל לא רק על כך שהוא גם אחרי 17 שנה עדיין הישגי, אלא על היותו מנהיג על הפרקט ומחוצה לו ועל הלחימה שלו למען חינוך, צדק חברתי והדמוקרטיה שלנו".

אוהדי לוס אנג'לס לייקרס חוגגים
אלפים הגיעו לסטייפלס סנטר מיד לאחר הזכייה | Brandon Bell/Getty Images
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס חוגגים
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס חוגגים ברחובות | Brandon Bell/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי