אנדי מארי אישר: אתחרה באליפות אוסטרליה הקרובה

אנדי מארי
אנדי מארי | NOEL CELIS/AFP via Getty Images

הטניסאי הבריטי ישוב לטורניר הגראנד סלאם, שנה אחרי שהפסיד כבר בסיבוב הראשון: "לפני מספר שבועות עוד לא ידעתי אם אוכל להתחרות ברמות הגבוהות, אבל בסין הרגשתי שאני מתמודד היטב"

(גודל טקסט)

הקאמבק האדיר של אנדי מארי בשבועות האחרונים הולך וצובר תאוצה. אמנם בסוף השבוע הוא נכנע לדומיניק תים ברבע הגמר בבייג'ינג, אבל רק שבוע קודם לכן השיג ניצחון ATP ראשון מאז 2017 כשהתחרה בטורניר זוהאי בסין והבוקר (שלישי) נודע כי חזרתו לעניינים אחרי ניתוח "מציל קריירה" בינואר האחרון, הובילה לכך שהוא גם יחזור להתחרות בגראנד-סלאם.

הטניסאי, שבעברו היה מספר 1 בעולם, הודח בשנה שעברה באליפות אוסטרליה כבר בסיבוב הראשון וטען כי ייתכן שזו הייתה הופעתו האחרונה בתחרות זכר לכאבים מהם סבל, לאורך הקריירה המפוארת הוא הפסיד חמש פעמים בגמר במלבורן ומעולם לא זכה בטורניר, אבל כעת, בגיל 32, הודיע הבריטי כי הוא יתחרה באליפות אוסטרליה הפתוחה בינואר 2020.

הסקוטי מדורג כיום במקום ה-289 בעולם, אחרי ששיחק בחודשים האחרונים בעיקר בטורנירי זוגות, כולל בווימבלדון שם גם שיתף פעולה עם סרינה וויליאמס בתחרות הזוגות המעורבים. הופעתו הראשונה במשחק יחידים מאז הניתוח הנוסף שעבר בסוף ינואר 2019, הייתה באוגוסט, בטורניר סינסינטי, אבל השבוע הוא סיפר: "עד לפני מספר שבועות כלל לא ידעתי אם אוכל להתחרות ברמות הגבוהות, אבל בסין הרגשתי שהייתי תחרותי נגד כל היריבים שפגשתי. פגשתי שחקנים מהטופ 10 ו-20 בעולם וכמובן שלא ניצחתי את כולם, אבל הרגשתי שהתמודדתי היטב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי