מנהלת הליגה התנצלה על האירועים באצטדיון המושבה

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | עדי אבישי

לאחר אי סדרים בארגון משחקה של נס ציונה נגד מכבי חיפה, הארגון קיים ישיבה עם המועדון שאירח ומסר: "מתנצלים על עוגמת הנפש שנגמרה לאוהדי מכבי חיפה והעיתונאים. נפחית תמריצים לקבוצות שלא ייערכו כראוי"

(גודל טקסט)

לאחר אי סדרים בארגון משחקה האחרון של סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה, שבו הייתה התנהלות לקויה במכירת הכרטיסים ותורים בכניסה של אוהדי מכבי חיפה ובזו של העיתונאים, מנהלת הליגה הוציאה הערב (שני) הודעה ובה בישר כי התקיימה פגישה עם מועדון נס ציונה ומנהל האירוע במטרה להפיק לקחים.

כמסקנה מיידית, התבקשה הנהלת הפועל כפר סבא להיערך לפתיחת כל היציעים במשחקה הביתי הקרוב נגד אותה מכבי חיפה. כמו כן, מנהלת הליגה פנתה לעיריית פתח תקווה ולחברה הכלכלית, על מנת שיאכפו את חוק מניעת העישון באצטדיונים לרווחתו ובריאותו של הקהל.

עוד נכתב בהודעה: "אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לחלק מאוהדי מכבי חיפה והעיתונאים שנאלצו להמתין זמן ממושך בכניסות לאיצטדיון. נעשה הכל שמקרים כאלו לא יחזרו בשנית לרבות הפחתת תמריצים לקבוצות שלא ייערכו כראוי. אנו מבקשים לנצל את ההזדמנות הזאת ולהצדיע לאוהדים, למשפחות ולילדים שמגיעים בהמוניהם לאצטדיוני הכדורגל מתחילת השנה ושוברים שיאים של צפיה במשחקי הכדורגל מתחילת העונה".

מועדון סקציה נס ציונה מסר בתגובה: "מבדיקה מעמיקה שנעשתה מול חברת "לאן", משטרת ישראל וחברת "מעיין אבטחה", עלה כי צפי כמות הקהל של מערך האבטחה למשחק הייתה שגויה. ההערכה וההתארגנות היו ל-7000 צופים, כאשר בפועל הגיעו יותר מ-10,000 צופים, דבר שגרם ללחץ ועומס רב על הקופות ועל השערים, בניגוד למתוכנן. בשעה 19:05, 5 דקות מתחילת המשחק, התקבלה החלטה על ידי מערך האבטחה לפתוח את שערי החירום ביציעים מס' 4 ו-5 לכל אוהדי חיפה אשר רכשו כרטיס אך נשארו בחוץ. חשוב להדגיש כי הנהלת סקציה נס ציונה לא נתנה אישור או הנחייה לחברת "לאן" למכור כרטיסים לאוהדי חיפה ליציע מס' 5, המשמש את אוהדי נס ציונה. אנו מתנצלים בפני כל אוהדי הסקציה על עוגמת הנפש שנגרמה כתוצאה מהשתלשלות האירועים".

עוד באותו נושא: מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי