בהפועל חיפה זועמים על השחקנים: "הקשקשנים יוצאים מהחורים"

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

בקרב אנשי המועדון ישנה ביקורת חריפה על מספר מחברי הסגל, שלטענתם מביעים ביקורת מקצועית וגורמים לכאוס בחדר ההלבשה. פרנסיסקו ג'וניור בספק לרעננה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מאוכזבים מההפסד הביתי 3:0 להפועל באר שבע, אבל לא פחות מכך מתוסכלים מהשיחות של חלק מהשחקנים שמספרים כי הם אינם מרוצים ממעמדם בקבוצה. בקרב הנהלת המועדון מביעים ביקורת חריפה על אותם שחקנים, שלטענתם גורמים לכאוס בחדר ההלבשה.

"אחרי כל הפסד, הקשקשנים יוצאים מהחורים. כל השחקנים צריכים להבין שנבנה כאן סגל ארוך ואיכותי וכל אחד צריך להילחם על המקום שלו", אמר גורם במועדון והוסיף: "מי שחושב שדרך ביקורת מרומזת או השפעה כזאת או אחרת הוא יחזור להרכב, טועה ובגדול. מעניין שאף אחד לא דיבר אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים או אפילו אחרי התיקו באשדוד". בכל מקרה, נראה כי הבעלים יואב כץ שצפוי להגיע בשבועיים הקרובים לישראל יערוך שיחה מסודרת לשחקנים וינסה להרגיע את הרוחות.

במועדון בוחנים מספר אופציות כדי לערוך משחק אימון בזמן פגרת הנבחרת, במטרה להשאיר את השחקנים – כולל שחקני הספסל – בכושר משחק לקראת המפגש מול הפועל רעננה בשבוע הבא. הקשר פרנסיסקו ג'וניור שנפצע במשחק מול באר שבע ייבדק לאחר שהוחלף כבר בדקה השביעית, אבל במועדון סבורים כי לא מדובר בפציעה קשה מדי, אבל כדי שלא לגרום לו נזק ולהחזירו רק כשהוא כשיר במאת האחוזים, הוא עשוי לצפות במשחק הבא מהיציע.


ג'וניור. בספק להתמודדות הבאה בעוד כשבועיים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי