לא יורד מהכותרות: שועה טען כי הוא חולה ושוחרר מהאימון

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

אחרי שלא חגג עם חבריו את ה-0:3 של מכבי חיפה על סקציה נס ציונה, החלוץ נבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון ונשלח לבדיקות מקיפות לאחר שערך אימון קל בחדר הכושר. חבשו: "אמרנו 'וואו' כשראינו את הקהל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
אחרי שלא חגג עם שאר חבריו בסיום ה-0:3 של מכבי חיפה על סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה, ירדן שועה ממשיך לספק כותרות. היום (ראשון) החלוץ לא התאמן לאחר שטען בפני הצוות המקצועי כי הוא אינו חש בטוב וערך אימון קל בחדר הכושר. לאחר בדיקה ראשונית שנערכה על ידי הצוות הרפואי של המועדון, האחרון, שדרש להשתחרר לביתו, נשלח לסדרת בדיקות מקיפות.


מוקדם יותר היום ביקרו חלק מאנשי מכבי חיפה את ההחלטה של שועה לא לחגוג עם חבריו את הניצחון מול הקהל העצום שעשה את הדרך למושבה, אך היו גם אחרים שבחרו להגן עליו וסיפרו לספורט1: "ירדן נתן את החולצה שלו לאחד האוהדים, זה מראה שהוא שמח להיות פה ושהוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה".


לפני המשחק נגד מכבי נתניה, כזכור, נתפס שועה מבלה עד שעה מאוחרת במסעדה ובעקבות כך הודח מסגל מכבי חיפה למשחק נגד היהלומים והושעה לשלושה ימים. לאחר שהתנצל, הוא שב ל-18 של מרקו בלבול ואתמול עלה מהספסל בדקות הסיום נגד נס ציונה.

 

במקביל, הבלם עאיד חבשי אמר לאתר הרשמי של הירוקים: "עשינו ניצחון גדול על נס ציונה ומגיע כל הכבוד לשחקנים. התכוננו כמו שצריך והגענו מוכנים. היריבה הקשתה עלינו במחצית הראשונה, אבל בשנייה עשינו מהפך. לא רצינו לאכזב את הקהל שבא ודחף ומגיע לו כל הכבוד על כך. אני שמח שלקחנו נקודות יקרות להמשך הדרך".


חבשי החמיא לקהל הירוק: "אין לי מה להגיד, כל הכבוד לאוהדים. הם השחקן ה-12 שלנו. הם דחפו אותנו מהדקה הראשונה עד האחרונה. איך שעלינו למגרש אמרנו "וואו" והרגשנו שאנחנו בסמי עופר, אני מקווה שהם ימשיכו לבוא לעודד אותנו כל העונה. עשינו ניצחון חשוב ועכשיו יש פגרה. נתכונן למשחק הקשה שמצפה לנו מול בני יהודה, שהיא קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים. נגיע לקחת שלוש נקודות בבית שלנו".

כל יום כותרת חדשה. ירדן שועה (אודי ציטיאט)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי