צפו: דאבור זכה לתשואות בניצחון של סביליה, 0:4 לארסנל על ליאז'

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer / Contributor

חלוץ נבחרת ישראל נכנס בדקה ה-79 וקיבל מחיאות כפיים סוערות מהקהל הביתי ב-0:1 של קבוצתו על אפואל ניקוסיה, צ'יצ'ריטו כבש (17). מרטינלי כיכב עם צמד בהצגה המרשימה של התותחנים, ווילוק וסבאיוס הוסיפו

קבוצות: ארסנל סביליה
(גודל טקסט)
המחזור השני של הליגה האירופית ננעל הערב (חמישי) כשבמוקד הניצחון של 0:1 של סביליה על אפואל ניקוסיה. מואנס דאבור נכנס בדקה ה-79 לאחר שהחליף את צ'יצ'ירטו וזכה לתשואות על ידי הקהל הביתי שהתרגש לראות את הישראלי עורך בכורה ברמון סאנצ'ס פיחואן. במשחק המקביל ארסנל הביסה 0:4 את סטננדר ליאז'.


סביליה – אפואל ניקוסיה 0:1
סביליה פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-17, מוניר אל חדדי העביר רוחב לצ'יצ'ריטו שדחק מקרוב, 0:1 למארחת. אפואל ניקוסיה כמעט מצאה את השוויון בדקה ה-70. אנטוניו יאקוליס קיבל כדור נהדר ברחבה, אך הוא התמהמה ובעט מעל המסגרת בזמן ששחקה ההגנה של סביליה הגיעו למקומם.


הרגע של המשחק מבחינת הציבור הישראלי הגיע בדקה ה-79, מואנס דאבור עלה וזכה לתשואות רבות מהקהל, וניתן היה לראות כי לא רק בישראל חיכו לראות את החלוץ מקבל דקות, אלא גם האוהדים הביתיים שזכו לראות את הרכש מרד בול זלצבורג משחק לראשונה באצטדיון הביתי.


סביליה, שניצחה לבסוף את המשחק אמנם לא הרשימה אבל היא נמצאת במקום הראשון בבית א' עם שש נקודות, במחזור הבא תפגוש את דודלאנג' הלוקסמבורגית.



צ'יצ'ריטו חוגג (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)


הרכבים
סביליה: יאסין בוניו, אלחנדרו פוסו, ג'ולס קונדה, סרג'י גומס, סרחיו אסקודרו, פרנקו ואסקס, נמניה גודלי, ז'ואן ז'ורדן, רוני לופס (אבר באנגה 72), צ'יצ'ריטו (מואנס דאבור 79), מוניר אל חדדי (בריאן חיל 61).


אפואל ניקוסיה: ויד בלס, דראגן מיכאלוביץ', גיורגוס מרקיס, ניקולאס לאוננאו, וויאדין סאביץ', אנטוניו יאקוליס, לוקאס סוזה, אורוש מאטיץ', מוסא אל תמרי (אפסטטיוס אלונפטיס 84), סבאס גנטסוגלו (גאורגיוס אפרם 80), אנדראה פאלוביץ' (לינוס הלניוס 66).


ארסנל – סטנדרד ליאז' 0:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

ארסנל פתח את המשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-13, המגן קיירן טירני הגביה כדור למרכז הרחבה שפגש את ראשו של גבריאל מרטינלי הצעיר וקבע את שערו הראשון באירופה 0:1 לארסנל, אחרי שלוש דקות מרטינלי השלים צמד לאחר מהלך נפלא של החלוץ שכדרר ברחבה וסיים בצורה מושלמת לפינה הרחוקה 0:2 לארסנל.


בדקה ה-22 ווילוק הבקיע את השלישי לאחר שניצל מעידה בהגנה וכבש מקרוב- 0:3 מרשים לתותחנים. בדקה ה-57 ארסנל כבשה את השער הרביעי, גבריאל מרטינלי הקשית כדור למרכז הרחבה ודני סבאיוס דחק משני מטרים, 0:4 לארסנל. התותחנים שמרו על מאזן מושלם כאשר הם בראש בית ו' עם שש נקודות ובמחזור הבא הם ייפגשו את גימראייש. המפסידה מנגד תקווה להתאושש מהתבוסה הקשה במשחק החוץ נגד פרנקפורט.



שחקני ארסנל חוגגים (Julian Finney/Getty Images)


הרכבים
ארסנל: דמיאן מרטינס, הקטור ביירין, רוב הולדינג, שקודראן מוסטפי, קיירן טירני, דני סבאיוס, לוקאס טוריירה, ג'ו ווילוק (מתאו גנדוזי 74), ריס נלסון (פייר-אמריק אובאמיאנג 79), איינסלי מייטלנד-ניילס (ניקולא פפה 66), גבריאל מרטינלי.



סטנדרד ליאז': ואניה מילינקוביץ'-סאביץ', קונסטנטינוס לאיפיס, זינהו ונהוזדן, ניקולס גאבורי, מרגים וויוודה, מקסים לסטיין (סלים אמאלה 79), אלכסנדר בולייביץ' (מהדי קרסלה גונסאלס 58), גויקו קימורוט, סמואל בסטיין, פול-ז'וסה אמפוקו, רנו אמון (פליפה אבנאטי 73).



 גבריאל מרטינלי, קיירן טירני וריס נלסון (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי