באיטליה מזהירים את רומא משון וייסמן: "הכוכב האמיתי"

שון וייסמן
שון וייסמן | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

כוכב וולפסברגר יארח את הקבוצה מבירת איטליה (חמישי ב-19:45, ספורט4) ובארץ המגף מחמיאים: "סוחב את הקבוצה על גבו עם שער כל 59 דקות בממוצע". הכותרת צעקה: "ראש ראש - וייסמן מול זאניולו"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
אחרי שכבש ב-0:4 ההיסטורי של וולפסברגר בגרמניה על בורוסיה מנשנגלדבאך וחגג עם דגל ישראל, שון וייסמן וקבוצתו יארחו מחר (חמישי ב-19:45, ישיר בספורט4) את רומא במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית ואקס מכבי חיפה יקווה להרשים גם מול מועדון הפאר האיטלקי.


בארץ המגף כבר סימנו את חלוץ נבחרת ישראל, שפתח את העונה בסערה ומאזנו עומד על לא פחות מ-15 שערים ושני בישולים ב-11 הופעות בכל המסגרות. "ראש בראש: וייסמן מול זאניולו", צעקה הכותרת. "וולפסברגר יכולה לסמוך על שון, שהתגלה בתור ההכוכב האמיתי של המועדון", נכתב בתקשורת המקומית.


עוד נכתב כי "אחרי שלא עזב את ישראל מעולם, וייסמן בן ה-24 החליט לקפוץ כיתה ועבר במהלך הקיץ ללא תמורה לאוסטריה והשאר היסטוריה: הממוצע שלו עומד על שער כל 59 דקות והוא סוחב את הקבוצה על גבו".


רומא תגיע להתמודדות באוסטריה לאחר 0:1 דחוק על לצ'ה בליגה ביום ראשון האחרון ותקווה לשמור על מאזן מושלם בליגה האירופית, כשבמחזור הפתיחה היא התפוצצה על איסטנבול בשאקשהיר עם 0:4 מהדהד באולימפיקו. וולפסברגר, לעומת זאת, נעצרה בסוף השבוע אחרון אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וסיימה ב-2:2 בליגה נגד וואטנס.




באיטליה מזהירים מפניו. שון וייסמן (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי