למרות ההתפטרות: ניסן יחזקאל ממשיך לאמן את בני סכנין

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | דני מרון

בהנהלת הקבוצה טרם קיבלו החלטה לגבי המאמן, שעשוי לעמוד על הקווים גם נגד ראשון לציון. שחקנים בכירים יקבלו אולטימטום לשיפור משמעותי בכושרם האישי: "אנחנו אמורים להילחם על העלייה וזה לא קורה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הבלאגן בבני סכנין נמשך: אחרי שההפסד 2:1 להפועל נוף הגליל גרם לזעם מצד האוהדים שקיללו את השחקנים ואת ההנהלה בסיום המשחק, מה שהוביל למכתב התפטרות מצד המאמן ניסן יחזקאל, ראשי הקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה בנוגע להתפטרות.

בינתיים, יחזקאל ממשיך להעביר את אימוני הקבוצה ולא מן הנמנע כי יעמוד על הקווים גם במשחק הקרוב נגד הפועל ראשון לציון ביום שני. במקביל, יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס נפגש עם מספר אוהדים ודיבר עימם על הבעיות של הקבוצה ועל כך שעיריית סכנין ממשיכה לא לתמוך במועדון.

בנוסף, אבו יונס הבטיח לאותם אוהדים לטפל באופן יותר נקודתי בבעיות המקצועיות וביכולת החלשה של שחקנים משמעותיים. כבר בימים הקרובים יזומנו המגן עלי עותמאן והקפטן חאלד חלאיילה לשיחה עם ההנהלה, שתבקש מהם לקחת אחריות על המצב ולשניים יובהר כי מצופה מהם שיפור משמעותי בכושרם מאז פתיחת העונה.

עוד הבהירו בהנהלת סכנין כי גם שחקנים אחרים שלא יציגו שיפור משמעותי בשבועות הקרובים יועברו באופן מיידי ליציע. "הקבוצה הזאת צריכה להילחם על עלייה לליגת העל ובינתיים זה לא קורה. מי שלא ייתן את הכול, ימצא את עצמו מחוץ למועדון", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי