רגע השיא, המעבר לב"ש והמאמן שעיצב אותו: ממן מדבר

חנן ממן
חנן ממן | לירון מולדובן

הקשר התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "לא משנה אם אתה משחק טוב או לא, יש בעיר פירגון ואהבה". וגם: המודל שלו לחיקוי, הקעקועים ועם מי הוא היה רוצה לשתות כוס קפה. צפו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

למרות הירידה במעמדו והעובדה שטרם פתח בהרכב העונה במסגרת הליגה, חנן ממן נראה מרוצה בהפועל באר שבע והיום (שני) הוא התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על המעבר לבירת הנגב, רגע השיא שלו בקריירה, המאמן שעיצב אותו והאהבה ל-NBA.

הצטרפותו להפועל באר שבע: "המעבר היה קל יחסית. התאחדתי עם ניב זריהן שקיבל אותי בזרועות פתוחות. יש פה אוכלוסיה מדהימה ואנשים חמים ואוהבים. מפנקים אותנו בכל מקום וזה פשוט כיף גדול. זה לא משנה אם לא כבשת ולא היית טוב, יש פה פירגון ואהבה וזה אחד הדברים שאני הכי אוהב בעיר. הרבה אומרים לי שאין פה ים, אבל אני בן אדם של בריכה אז זה לא מפריע לי".

רגע השיא בקריירה: "אני חושב שהשער נגד בית"ר ירושלים בניצחון 1:4, זה היה בעצם משחק שהבטיח לנו כמעט סופית את הזכייה באליפות. בתור שחקן תמיד רציתי לקחת תואר וזה היה הראשון שלי. מבחינתי זה הרגע הגדול ביותר שלי".

המאמן שעיצב אותו יותר מכל אחד אחר: "אם אני צריך לדבר על מאמן אחד, אז אני אדבר על ניצן שירזי ז"ל. אפשר להגיד שבתור שחקן בקבוצה הבוגרת שהוא יחסית צעיר, שמאמן בא ובזמנו פשוט נתן לי את המפתחות ונתן לי לשחק והעניק לי את כל הביטחון".

מודל לחיקוי: "אבא שלי תמיד היה הגיבור שלי. אם אני צריך לשלוף אז יוסי בניון, תמיד הערצתי אותו. גם חיים רביבו ואייל ברקוביץ'. ממי אני שואב השראה? כריסטיאנו רונאלדו אולי. אני כמובן לא מחדש לאף אחד. אם יש משהו שאני רואה לא פחות מכדורגל זה NBA ויש שם המון שחקנים שאני שואב מהם השראה".

עם מי היית רוצה לשבת לשתות כוס קפה: "נראה לי שלברון ג'יימס. יש לי אהבה כזו לשחקני NBA ולליגה הזו בכלל והייתי רוצה לשאול אותו איך, למה וכמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי