שחר: "מקווה שנראה בשנה הבאה את מה שראינו השבוע"

יעקב שחר בהרמת כוסית לראש השנה
יעקב שחר בהרמת כוסית לראש השנה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

בעלי מכבי חיפה הגיע לכפר גלים כדי לברך את השחקנים לפני היציאה לחופשת החג, גם אנשי חב"ד נכחו במתחם כדי לברך את הירוקים. סיינסבורי עדיין בספק לנס ציונה (שבת, 18:45 בספורט3), אימון מלא לגיא חיימוב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הבוקר (ראשון) אימון נוסף ומחר תנוח לרגל ראש השנה. לאחר אימון הבוקר, אנשי חב"ד הגיעו לכפר גלים ובירכו את השחקנים ואת הצוות המקצועי. כשבנוסף הגיעו למתחם גם הנשיא יעקב שחר ומנכ"ל המועדון אסף בן דב. שחר בירך את השחקנים ואנשי המועדון: "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה. אני מקווה שנמשיך השנה את מה שראינו השבוע, שתהיה לנו שנה טובה". 

מבחינה מקצועית, השוער גיא חיימוב התאושש מזעזוע המוח, זכר למשחק נגד מכבי ת"א, והבוקר ערך אימון מלא והוא צפוי להיות כשיר למשחק בשבת מול סקציה נס ציונה (18:45, ישיר בספורט3). הבלם טרנט סיינסבורי עדיין בספק למשחק הקרוב ואילו רמי גרשון וסינטיהו סלליך עדיין לא כשירים. גם החלוץ ירדן שועה ערך אימון שני מאז חזר מהשעיה קצרה, והוא ממתין לוועדת המשמעת הפנימית שתיערך לו בקרוב בעקבות הבילוי ערב המשחק מול מכבי נתניה.

בנושא אחר, לאחרונה השאילה מכבי חיפה גם את המגן יהב גורפינקל וגם את מוחמד אבו פאני להפועל חדרה, לאחר שהשניים האריכו את חוזיהם במועדון תמורת המעבר. במסגרת ההשאלה הבהירו בחיפה לחדרה כי ברצונם לראות את השניים מקבלים דקות משחק רבות ואף הציבו תנאי כי אם אבו פאני או גורפינקל לא ישחקו 70 אחוז מדקות המשחק במדי חדרה, אז האחרונה תצטרך לשלם קנס של 50 אלף שקלים לירוקים. "אנחנו מאמינים כי השניים יצברו ניסיון וזאת הייתה מטרת ההשאלה" אמרו בחיפה.


חיימוב. התאושש מזעזוע המוח וצפוי לשוב לשער (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי