צפו בתיעוד: האם באלוטלי עישן רגע לפני המשחק נגד יובה?

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Marco Luzzani/Getty Images

החלוץ תועד בחדר ההלבשה של ברשיה כשהוא מחזיק מה שנראה כמו סיגריה בסמוך לשפתיו. עם זאת, לא רואים עשן יוצא מפיו ומקורביו טענו: הוא נישק צלב שקשור לאביו המנוח

(גודל טקסט)

המפגש בין ברשיה ליובנטוס שלשום (שלישי) היה אירוע משמעותי, שכן הייתה זו הופעת הבכורה המרגשת של מריו באלוטלי בקבוצה מעיר הולדתו, אליה חזר בקיץ האחרון. אבל כמו לאורך כל הקריירה של החלוץ האיטלקי, במקום שערים קיבלנו אירוע שנוי במחלוקת.

בשעה שהמשחק עדיין רץ, התפרסם בטוויטר סרטון שבו באלוטלי נראה כשהוא לוקח שאיפה מסיגריה בחדר ההלבשה, לכאורה. מה שכן, בסרטון לא רואים עשן יוצא מפיו, אלא רק חפץ דק שהוא מקרב לשפתיו ומחזיר לארונית שלו, מה שהספיק על מנת לעורר חשדות.

בסביבתו של החלוץ טענו להגנתו כי קטע הווידאו נועד להשמיץ את 'סופר מריו' ושבכלל מדובר ברגע אינטימי מאוד מבחינת השחקן, שנישק צלב שיש לו קשר רגשי לאביו המאמץ פרנקו, שנפטר ביולי 2015 ובאלוטלי הבטיח לו שהוא יחזור לשחק בנבחרת הלאומית. מקורביו אמרו שיש לחפץ חשיבות רגשית גדולה עבור מריו ולא הייתה לו שום סיבה לעשות שטות לעיני מצלמה, דווקא בערב שבו כל העיניים היו נשואות אליו, בהיעדרו של כריסטיאנו רונאלדו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי