מארו טפרי ייעדר מאליפות העולם באתלטיקה בדוחא

מארו טפרי
מארו טפרי | טיבור יגר, איגוד האתלטיקה

רץ המרתון לא יצטרף למשלחת הישראלית בשל דלקת בדרכי הנשימה. באיגוד האתלטיקה הוחלט לא לסכן אותו בשל התנאים הקשים שיהיו בדוחא והחום הכבד שישרור באליפות שתיפתח בסוף השבוע

(גודל טקסט)

אליפות העולם באתלטיקה תיפתח בסוף השבוע בדוחא, והמשלחת הישראלית שמנתה עד כה חמישה ספורטאים, יורדת כעת לארבעה. מארו טפרי, רץ המרתון, ייעדר מהאליפות בשל דלקת בדרכי הנשימה, כך דיווחו באיגוד האתלטיקה היום (חמישי). באיגוד הוסיפו שבשל התנאים הקשים שיהיו בדוחא ובעיקר החום הכבד, הוחלט לא לסכן אותו והוא לא ישתתף באליפות.

"צריך לזכור שאנו בשנה אולימפית וגם את זה לוקחים בחשבון, הכל על מנת לא לסכן את המשך העונה של האתלט", נכתב בהודעת איגוד האתלטיקה. "מצב החיסורים כנראה לא יגמר עם מארו. ההיעדרות של מארו מתקיימת אך ורק בשל הדלקת בדרכי הנשימה וללא קשר להתחשבות בכך שאנו בשנה אולימפית, אלא שהוא פשוט אינו יכול להתחרות כפי שצריך במרתון בשל הדלקת. איימרו עלמיה ייעדר גם הוא באופן סופי, זאת בשל שברי מאמץ באגן.

כעת הספורטאים שנותרו במשלחת הישראלית הם האצנית דיאנה ויסמן, רצת המכשולים אדווה כהן ולונה צ'מטאי סלפטר. הרצה מדורגת במקום השני במרתון וסיכוייה לזכות במדליה בתחרות היוקרתית גדול מאוד. אגב, על אף החשש שמרתון הנשים לא יתקיים בשל החום השורר בדוחא (המרתון יוזנק בחצות הלילה), הוחלט בסופו של דבר להשאיר את המתכונת הנוכחית ולא להעביר את הריצה לארץ אחרת. מארגני האליפות סיפרו שמעטפת רפואית הכוללת צוות נרחב תלווה את כל הרצות במרתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי