דיווח: פוגבה ידרוש מיונייטד שכר של 600 אלף ליש"ט לשבוע

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה
אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | AFP

על פי כלי תקשורת באנגליה ובספרד, סוכנו של כוכב השדים האדומים יבקש העלאה בשכר לסכום מטורף על מנת להשפיע על המועדון שימכור אותו לריאל מדריד. חוזהו של הצרפתי מסתיים ב-2021, והוא יהיה מלפפון חם בקיץ הבא

(גודל טקסט)

פול פוגבה לא מתכוון להישאר במנצ'סטר יונייטד הרבה זמן. לאחר שריאל מדריד ביקשה ממנו לא לחדש את החוזה שלו, שנגמר ב-2021, על מנת שהשדים האדומים יעדיפו למכור אותו בקיץ הבא, התקשורת האנגלית מדווחת היום (רביעי) כי סוכנו של הכוכב מינו ראיולה מתכנן לבקש בחוזה החדש שכר של 600 אלף ליש"ט לשבוע. הדרישה אמורה להקל על שחרורו של פוגבה מיונייטד ומעברו לריאל מדריד.

הבלאנקוס ירו להרבה כיוונים בקיץ האחרון, ומלבד פוגבה הם ניסו להחתים את כריסטיאן אריקסן, מתייס דה ליכט וניימאר, אך לבסוף השם הגדול היחיד שהגיע לברנבאו הוא אדן הזאר. למעשה, ריאל שמרה כמעט על אותו סגל מהעונה שעברה, כשגם שמועות על מעברו של בייל לסין ועזיבת איסקו וטוני קרוס התבררו כלא נכונות. זינדין זידאן מתכנן לתקן את ההירדמות במשירה עוד בינואר, אבל את הרכש הגדול כאמור הוא מתכנן לקיץ 2020.

יונייטד דחתה הצעות על פוגבה במשך כל הקיץ, כשמלבד ריאל גם פריז סן ז'רמן ויובנטוס הביעו עניין בצרפתי. מחירו של הצרפתי מוערך ב-150 מיליון ליש"ט, אך גם קבוצות שהציעו סכומים דומים נענו בשלילה. לא מזמן פורסם ב"איבנינג סטנדרד" האנגלי כי פוגבה הוא הבא בתור לחדש את החוזה באולד טראפורד, אחרי ויקטור לינדלוף וודויד דה חאה. אם ראיולה אכן ידרוש את הסכום האסטרונומי, ייתכן שהחוזה המוארך לעולם לא ייחתם.

עוד באותו נושא: מינו ראיולה, פול פוגבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי