בהפועל חיפה הבהירו: רק סילבס ייקבע מתי בן בסט ישחק

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

החלוץ שנקנס אתמול צפוי להתנצל בפני הצוות המקצועי והשחקנים אך כלל לא בטוח שישחק במחזור הקרוב נגד אשדוד. במועדון מקווים כי וולשמן יחזור לסגל לראשונה מאז מחזור הפתיחה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ימים סוערים עוברים על הפועל חיפה, ולא בשל הפסד הבכורה העונה – 2:1 נגד הפועל חדרה. החלוץ עדן בן בסט שהשתולל במחצית כאשר הוחלף, עמד אתמול (שלישי) בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון ושם הוחלט כי ייקנס בקנס המקסימלי של ההתאחדות לכדורגל. במועדון הסבירו כי קיבלו את דברים הכנים של החלוץ שעבורו זאת גם הייתה עבירת משמעת ראשונה ולכן בשלב זה הוחלט רק לקנוס אותו.

השחקן צפוי להגיע לאימון ובתחילה להתנצל בפני הצוות המקצועי והשחקנים ולא מן הנמנע כי יזומן לשיחה אישית עם המאמן חיים סילבס. בכל מקרה, בקבוצה הבהירו כי ועדת המשמעת כלל לא קשורה להמשך דרכו המקצועית של השחקן. "ההחלטה לגבי שילובו של בן בסט במשחק הקרוב או בכלל תהיה אך ורק בידי חיים סילבס והצוות המקצועי", אמרו בכרמל. בכל מקרה, בקבוצה מקווים כי הסאגה תסתיים במהרה והקבוצה תחזור למסלול הניצחונות כבר בשבת הקרובה נגד מ.ס אשדוד (17:45, שידור ישיר בספורט4).

סילבס עצמו אסף אתמול את השחקנים עוד לפני תחילת האימון ואמר להם: "אף שחקן לא מעל המועדון. לגבי המשחק – הגיע לנו להפסיד ואנחנו צריכים ללמוד מזה". מבחינה מקצועית יקבל המאמן בחזרה את הקשר פרנסיסקו ג'וניור שאף עשוי לחזור להרכב ובקבוצה מקווים כי גם החלוץ אמרי וולשמן יוכל להיות בסגל לראשונה מאז המחזור הראשון.

בן בסט. לא ברור אם ישחק בשבת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי