בוזגלו: "אני מתחיל להיגעל מעצמי". אביטן: "כלום לא הולך"

מאור בוזגלו נגד הפועל באר שבע
מאור בוזגלו נגד הפועל באר שבע | דני מרון

מאמן הפועל ת"א אחרי ה-3:0 לב"ש: "אני לא יכול לתאר איך אני מרגיש, הכל הפוך, אבל לשים את המפתחות זה מושג שאני לא מכיר". הקשר: "מצפה מעצמי ליותר, כולנו נצטרך לקחת אחריות". צפו בתקציר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב הובסה הערב (שני) 3:0 בטרנר על ידי הפועל באר שבע ונותרה ללא ניצחון בליגת העל בתום ארבעה מחזורים. שהר (32) ניצל שמירה לקויה ויציאה רעה של ינקו כדי לכבוש אחרי הרמה של האסלביינק, בדקה ה-55 הוא השלים צמד בפנדל וההולנדי שהצטיין הבקיע מקרוב בדקה ה-88. שער של קמארה (50) נפסל, חנן ממן החמיץ מול שער ריק.


המאמן המפסיד ניסו אביטן סיכם: "המשחק התנהל אחרת ממה שציפינו. יש תקופות בחיים שהכל נגדך והכל הולך לך הפוך – בדיוק כך אני מרגיש. התוצאה באמת כואבת ומאכזבת. הייתה תחושה שהמומנטום עבר לצד שלנו בשלב מסוים ושוב החלטת VAR הפכה את הכל. זה המשחק וזה מה שקרה. ברור שזה נראה ומרגיש לא טוב. אנחנו מאוכזבים ומאכזבים. באותה נשימה, אני מסתכל קדימה וחושב שיש לנו פוטנציאל להיות קבוצה טובה יותר. נמשיך לעבוד קשה ולהילחם".


הסגל שעומד לרשותו: "יש לי את כל הכלים שאני צריך. יש פה קבוצה טובה. אנחנו מאכזבים בעיקר את הקהל ואת עצמנו, נצטרך להילחם בזה ולעבוד אפילו יותר קשה. נגיע כל שבוע במטרה להאמין ולהילחם". על המחזור הבא נגד בני יהודה: "עוד לא ראיתי משחק קל, בטח לא בתקופה כזו. אני לא רואה את המשחקים הקלים. נצטרך לנצח את הקשים וגם את הקלים שעדיין לא מצאתי אותם".



לא מרים ידיים. ניסו אביטן (דני מרון)


על כך שהמועדון הציע לו להאריך את חוזהו למרות התוצאות: "אני חושב שזה מחמיא שדווקא בתקופה כזו לא נעימה המועדון הציע לי הארכת חוזה. זה חריג בכדורגל שלנו. באותה נשימה, אני אשב עם המשפחה ועם ההנהלה ואנחנו נגיע לזה. זה לא בוער. החוזה הנוכחי שלי הוא עד סוף העונה הבאה. אתייחס לזה כשיגיע הזמן. אני לא מכיר את המושג לשים את המפתחות. אני מאמין ביכולות שלי ושל הקבוצה. קשה לראות את זה, אבל אני בוחר בדרך הזו ואני לא אתן לשום דבר לשבור אותי. זה כואב לי, אני לא יכול לתאר איך אני מרגיש, אבל אקום מחר בבוקר אחרי עוד לילה ללא שינה ואמשיך לעבוד קשה".


על עומר דמארי שהודח מהסגל: "השיקול הוא נטו מקצועי. עומר מאוד אהוב ואהוד בהפועל והוא תרם הרבה למועדון. אני מזכיר לכולם שהוא עבר פציעה קשה ושיחק בגלל אילוצים כאלה ואחרים. צריך להיות הוגנים אותו, הוא צריך עוד זמן בשביל להיות עומר דמארי שכולם מכירים. עומר עוד יעשה הרבה דברים טובים למען הפועל תל אביב".


מאור בוזגלו דיבר בכנות יוצאת דופן: "מעצמי תמיד אני מצפה ליותר. מהרגע הראשון אני מצפה מעצמי ליותר. בשלב מסוים אני מתחיל להיגעל מעצמי תוך כדי משחק כשהדברים לא הולכים. המצבים האלה בונים אותך וחושפים את האופי שלך. המצב לא פשוט ואפילו די מגעיל ומאכזב. אנחנו מאכזבים המון אוהדים והנהלה שמנסה ומשתדלת לעשות הכל. אנחנו השחקנים כן רוצים, אבל הכדורגל הוא אכזרי ואין תוצאות. נצטרך לקחת אחריות ולצאת מהסיטואציה הזו, רק אנחנו השחקנים יכולים לעשות את זה".


מה לא עובד: "אני אתייחס רק לליגה – אם נראה את הכל שחור, לא נמצא פתח. אנחנו חייבים להרים את עצמנו. המצב רע מאוד ומפה אפשר לרק לעלות. צריך להסתכל על האמונה האישית שלנו – של כל אחד מאיתנו. הביקורת העצמית שלי היא מאוד קיצונית. כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולקחת יותר אחריות. בשבת כבר יש משחק מאוד קשה וחשוב וזו הזדמנות עבורנו לתקן. אסור להיכנס לסחרור ולחשוב על הדברים הגרועים מכל – הרי זו רק תחילת העונה. יש עוד המון נקודות בקופה וכל משחק צריך להיות כמו גמר גביע בשבילנו. צריך להרגיש את המחויבות הרבה יותר על המגרש, כי כרגע אין לנו לא מחויבות ולא אנרגיות".


 מצפה מעצמו להרבה יותר. מאור בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי