דוניס שוקל לעלות עם גררו בחוד נגד קרבאח, פשיץ' יפתח על הספסל

אדוארדו גררו | מאור אלקסלסי

לקראת משחק הפתיחה של הליגה האירופית בחמישי, היווני עשוי לשבץ את הפנמי בחלק הקדמי. הרננדס צפוי לערוך בכורה. מסתמן שהסרבי ימתין להזדמנות, דן ביטון בתמונת ההרכב. השחקנים והצוות יעברו בדיקות קורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתכוננת במלוא המרץ למחזור הפתיחה של שלב הבתים של הליגה האירופית ביום חמישי הקרוב, בו תארח אלופת ישראל את קרבאח מאזרבייג'אן. בשלב הזה, בשורות הצהובים מתרכזים רק במשחק הקרוב, כאשר לאחר מכן יפתחו בהכנות גם למשחק החזרה לליגת העל בראשון, בו מחזיקת גביע המדינה הפועל באר שבע תגיע לבלומפילד.

לקראת המשחק באירופה, שחקני מכבי ת"א והצוות המקצועי יעברו היום (שלישי) בדיקות קורונה לפי ההנחיות של אופ"א כאשר במועדון מקווים שכל התוצאות יחזרו שליליות ו"מכת הקורונה" שתקפה את הסגל במהלך המשחקים נגד רד בול זלצבורג במסגרת פלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות תחלוף סופית.

בכל הקשור להרכב הפותח של גאורגיוס דוניס, מסתמן שאלכסנדר פשיץ' הסרבי יפתח את ההתמודדות על הספסל, כאשר אדוארדו גררו בן ה-20 עשוי לקבל את המקום בחוד. כפי שדווח, הבלם לואיס הרננדס נמצא בתמונת ההרכב למשחק. דן ביטון הציג יכולת טובה במהלך האימונים האחרונים וצפוי לקבל את חולצת ההרכב הראשון. אגב, דוניס כזכור הורחק מול זלצבורג ולכן לא יוכל לשבת על הספסל מול קרבאח, ולכן מי שיעמוד על הקווים יהיה עוזרו, מאקיס אנגליאס.

פשיץ'. צפוי לפתוח את המשחק נגד קרבאח על הספסל | מכבי תל אביב, רשמי

שחקני הנבחרת ששבו מהמשחק בסלובקיה, ביניהם איתן טיבי, שרן ייני, אייל גולסה, עדן קארצב ומאור קנדיל קיימו אמש אימון נפרד והם צפויים לשוב מחר להתאמן עם חבריהם באימון המסכם, זאת בכפוף לתוצאות בדיקות הקורונה שיעברו עם שאר הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי