הפועל ת"א תציע לאביטן להוסיף אופציה להארכת חוזהו

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

האדומים פנו לסוכנו של המאמן והציעו להכניס אופציה להמשך ההתקשרות בשנתיים נוספות לאחר שיפוג ההסכם הקיים, מתוך מטרה להשרות ביטחון בו ומערכת כולה. דמבה קמארה חתם רשמית ועשוי להיכלל בסגל לבאר שבע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מאמינים כי כבר ביום שני הקרוב הם יוכלו לצאת לדרך חדשה ולהשיג ניצחון ראשון תחת ניסו אביטן, כשיפגשו את הפועל באר שבע בחוץ, לכן היום (שישי) הוחלט במועדון לבצע מהלך שישרה אווירה של אמון בקבוצה ובמאמן. אביטן חתום על חוזה לשנתיים, לפיו במקרה שיפוטר, הוא יזכה לקבל את מלוא השכר שלו על כל התקופה, כולל מענקים ורכב.

כעת, האדומים פנו לסוכנו של המאמן -במהלך לא מובן- והציעו להוסיף להסכם הקיים אופציה לשנתיים נוספות. טרם נעשתה פנייה מעשית לאביטן עצמו, אך די ברור כי מדובר במהלך שנועד להרגיע את השמועות סביב עתידו של המאמן, להוריד את הלחץ מצד אוהדי הקבוצה ולהראות לשחקנים שאין כוונה לפטר את המאמן אם הקבוצה לא תנצח בשני המחזורים הקרובים.



אחרי ששלשום הצליחה להתיר את חוזהו של דמבה קמארה בטרואה הצרפתית, על סף סגירתו של חלון ההעברות, הפועל תל אביב השלימה היום את החתמתו של החלוץ הגינאי, לאחר קבלת האישור מההתאחדות לכדורגל בצרפת על היותו שחקן חופשי. קמארה חתם לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.


חלוץ חדש להפועל תל אביב, דמבה קמארה. (הפועל תל אביב, רשמי)
חלוץ חדש להפועל תל אביב, דמבה קמארה. (הפועל תל אביב, רשמי)


הגינאי בן ה-24 יערוך היום אימון בכורה וכבר ביום שני הקרוב הוא צפוי להיות בסגל למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע. קמארה ירוויח 130 אלף דולר, כאשר בקיץ הבא יוחלט להשאירו בקבוצה, שכרו יעלה ל-165 אלף דולר. בנוסף לטרואה, הגינאי שיחק בעבר באז'קסיו, רד סטאר ופ.צ. פריז הצרפתיות, כמו גם באנורתוסיס פמגוסטה הקפריסאית וגזיאנטספור הטורקית.


בנושא אחר, פרנסיס קיירמה החלים מפציעה ומועמד לפתוח בהרכב נגד הקבוצה מבירת הנגב. איאד אבו עביד, שהצטרף גם הוא ביום האחרון של חלון ההעברות, צפוי להיכלל בסגל הרחב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי