"צריך להבין שזה מה שיש, אתלטיקו תיפול העונה ואז תתחיל הדרמה"

שחקני אתלטיקו מדריד
שחקני אתלטיקו מדריד | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

ב"מארקה" לא אופטימיים בכל הנוגע לעתיד הקולצ'ונרוס: "רק בודדים נחשבים שחקנים ברמה הגבוהה ביותר, ה-4:0 לבאיירן מינכן ממחיש כיצד נראית הקבוצה". תומאס מולר צעק על השופט: "אנחנו נגד הבריונים של אירופה"

(גודל טקסט)

ספק אם אתלטיקו מדריד האמינה שהיא תוכל לשוב ממינכן עם נקודות, אבל הקולצ'ונרוס בוודאי שלא קיוו לצאת מושפלים מהאליאנץ ארנה. "בלון שהתפוצץ", נכתב הבוקר (חמישי) ב"מארקה" בעקבות ה-4:0 לאלופת אירופה, "כך בדיוק נראית בינתיים העונה של אתלטיקו מדריד".

דייגו סימאונה צירף הקיץ את לואיס סוארס מברצלונה, יאניק קראסקו שב מסין וגם לוקאס טוריירה הגיע בהשאלה מארסנל, אבל הקבוצה שהייתה כל כך מזוהה עם משחק הגנה קשוח ובלתי מתפשר התפרקה במינכן. "יותר מדי ליקויים בשביל לשחק ברמות האלה", נכתב בנוסף, "אין סיבה להיכנס לפאניקה, אלא פשוט צריך להבין שזה מה שיש לאתלטיקו העונה. הקבוצה עוד תיפול בהמשך העונה ואז הדרמה תגיע".

ב"מארקה" לא צופים עתיד מזהיר בלשון המעטה לאתלטיקו בטענה שבסגל שמכיל כ-25 שחקנים ישנם בודדים שנחשבים לכדורגלנים ברמה הגבוהה ביותר וטוענים שלאתלטיקו נשארה רק נוסטלגיה להתרפק עליה.

המאמן דייגו סימאונה ניסה להגן על חניכיו ולהרגיע את הרוחות: "סביליה בסופר קאפ נגד באיירן מינכן הייתה מסוגלת לנצח כי היא הייתה נמרצת, אנחנו לא היינו. היו לנו בעבר הפסדים, כמו ב-4:0 לדורטמונד, שפשוט לא נראינו טוב – הפעם אפשר היה לראות שהיו שחקנים שהציגו יכולת טובה. מצבנו בטוח ישתפר מעתה".

אתלטיקו מדריד מובסת על ידי באיירן מינכן
עוד כדור ברשת של הקולצ'ונרוס | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

סימאונה גם נשאל אם ההפסדים האחרונים של הספרדיות מעידות על חולשת ה"לה ליגה": "זה משהו שאשאיר לכם לדבר עליו. אל תשכחו שסביליה זכתה בליגה האירופית, ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות ברצף. יש תקופות וקבוצות משתנות, באיירן היא דוגמה לקבוצה שנמצאת במומנטום אדיר. אני יוצא מהמשחק עם טעם מאוד רע, אבל ראיתי דברים טובים שיעזרו לנו בעתיד".

לפי "אס", תומאס מולר שספג כרטיס צהוב מוקדם במשחק בעקבות עבירה על המגן קיירן טריפייר, צעק על השופט: "אתה צוחק עליי?! אנחנו משחקים נגד קבוצה של בריונים, הכי בריונים באירופה ועל זה אתה נותן לי כרטיס צהוב?". מאמנו, האנזי פליק, סירב לדבר על כך במסיבת העיתונאים אחרי המשחק ורק אמר: "אפשר לומר שפגשנו קבוצה מאוד קשוחה וחזקה, אז היה חשוב שנראה את האיכויות שלנו וניצחנו בצדק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי