סילבס: "ידענו שבית"ר פגיעה, שואפים לפלייאוף העליון"

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

מאמן הפועל חיפה מרוצה מה-0:2 על הירושלמים והעלייה למקום השלישי: "הכי חשוב שהיינו מפוקסים כל הזמן, רעים ואכזריים. יואב כץ הלך איתי ב-100%, מגיע לו לשמוח". קאניוק, שהבקיע בבכורה: "הביאו אותי להוביל"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה המשיכה הערב (שני) את פתיחת העונה המצוינת שלה עם ניצחון 0:2 חשוב על בית"ר ירושלים בחוץ. הצפוניים עוד לא ספגו העונה בליגה ושלוש הנקודות שהשיגו בטדי הקפיצו אותם למקום השלישי, כאשר מאזן שבע הנקודות שלהם זהה לזה של מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שניצבות מעליה בצמרת.

מאמן האדומים חיים סילבס דיבר לאחר הניצחון המרשים: "היה ברור שנצטרך לעבור את הדקות הראשונות במשחק בלי לספוג. ידענו שבית"ר פגיעה, השער המוקדם שלנו מאוד עזר לתרחיש המשחק. לא היינו מספיק שלווים ויכולנו לגרום לבית"ר לסבול יותר. העיקר שהשגנו את הניצחון, אני מאוד מרוצה".

מה ייחשב להצלחה עבור קבוצתו: "פלייאוף עליון. אני מרוצה מאוד מהסגל, יואב כץ הלך איתי ב-100% כדי להביא את השחקנים שאני והצוות רצינו. הוא לא ראה את המשחק היום ומגיע לו לשמוח".

פתיחת עונה מצוינת להפועל חיפה. סילבס חוגג עם השחקנים (דני מרון)
פתיחת עונה מצוינת להפועל חיפה. סילבס חוגג עם השחקנים (דני מרון)

התפטרותו של דובי שטיין: "אנחנו מאוד אוהבים את דובי ויש דברים שאני יכול לתת את דעתי עליהם, אבל אני לא מעורב בהם".

המערך ההגנתי: "הדבר החשוב ביותר בערך של קבוצה זה היכולת להיות מפוקסים כל הזמן, להיות רעים ואכזריים. אנחנו מרוצים ומאושרים על המשחק היום, אני גאה בשחקנים והקהל. יש פה מועדון ששואף להישגיות. הקבוצה הזו נבנתה לשחק במערך של שלושה בלמים. אנחנו נשחק בכמה וכמה שיטות, יש לנו שחקנים ורסטיליים שיכולים לשחק במספר עמדות. הכדור היה רוב הזמן בשליטה של בית"ר, אבל זה תאם את תכנית המשחק שלנו".

שחקני הפועל חיפה חוגגים את הניצחון החשוב (דני מרון)
שחקני הפועל חיפה חוגגים את הניצחון החשוב (דני מרון)

כובש השער השני, גידי קאניוק, חגג את הופעת הבכורה המוצלחת: "אני שמח על ההופעה של הקבוצה, עמדנו מצוין נגד יריבה חזקה מאוד. תודה לאל שהצלחתי לתרום לקבוצה כדי לנצח. ניטרלנו את בית"ר לחלוטין, הם לא הגיעו כמעט למצבים. ניצחנו משחק מאוד קשה ואנחנו שמחים ומאושרים".

הסיבה שהצטרף לחיפאים: "הפועל חיפה זה המועדון שהכי רצה אותי, יואב כץ הראה לי את זה ואני שמח להיות פה. יקח לי קצת זמן להיכנס לעניינים, הביאו אותי כדי להיות שחקן מוביל. אני מקווה לעזור מבחינה קבוצתית ומבחינה אישית לספק גולים ובישולים כדי להשיג את המטרה שלנו – להגיע לפלייאוף העליון".

הופעת בכורה חלומית לגידי קאניוק (דני מרון)
הופעת בכורה חלומית לגידי קאניוק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי