שאקירה על פיקה: "אנחנו לא זוג שגרתי"

שאקירה, ג'רארד פיקה
שאקירה, ג'רארד פיקה | BRYAN R. SMITH/AFP/Getty Images

זמרת העל הקולומביאנית ואשתו של בלם ברצלונה סיפרה בראיון למגזין "קלרין": "אנחנו מדברים הרבה ב-FaceTime ולפעמים לא רואים את הילדים במשך חודש או יותר. זה קשה מאוד"

(גודל טקסט)
אשת הכדורגלן הכי מפורסמת בעולם, הזמרת הקולומביאנית שאקירה, חשפה בסוף השבוע האחרון את הצד האישי ביותר שלה בראיון למגזין 'קלרין' – כשסיפרה מספר פרטים מעניינים על הזוגיות שלה עם בלמה של ברצלונה, ג'רארד פיקה.


'שאק', כפי שקורא לה בעלה, סיפרה בחיוך על חיי היומיום שלה לצד השחקן המפורסם ושני ילדיהם המתוקים, מילאן וסאשה. "מעולם לא היינו זוג מסורתי", התוודתה האמנית שעברה את 340 מיליון הצפיות ביוטיוב בשיר האחרון שלה, 'Clandestino', הלהיט הענק שלה ושל הזמר הקולומביאני האהוב, מאלומה.


"מעולם לא היינו זוג שגרתי ג'רארד ואני. זה לא שיש לנו הסכם כתוב בו אנו חולקים בינינו את המשימות שצריך לעשות, פשוט שנינו הורים מעורבים מאוד ואנחנו מסתדרים ממש טוב. תומכים אחד בשניה ומבינים אחד את השניה רק על ידי מבט", מסבירה שאקירה. "אנחנו לא מכירים דרך אחרת לעשות את זה. לפעמים קשה מאד כשאחד מאיתנו לא יכול לראות את הילדים במשך חודש או יותר. זה לא פשוט, אבל אנחנו מדברים הרבה ב-FaceTime, ככה שאנחנו שומרים על קשר כמה פעמים ביום וזה עוזר אם הילדים לדוגמה איתי בסיבוב הופעות ואבא שלהם בבית בברצלונה" המשיכה הזמרת.


האוהדת הפרטית של פיקה ושל נבחרת קולומביה סיפרה גם איך היא רואה את הקריירה שלה היום: "המכשול העיקרי שהצלחתי להתמודד איתו בקריירה שלי היה להיות אישה בתעשייה הזו וזה לא קרה עד הרגע שהתחלתי לעשות את ז'אנר המוזיקה שעשיתי באמריקה הלטינית. עד אז לא הייתי כל כך חובבת פרסום. צריך להיות עם הרבה התמדה בענף הזה, אפילו מעל הכישרון, ומעל לכל הרבה סבלנות".



שאקירה ופיקה (DON EMMERT/AFP/Getty Images)


שנת 2019 הייתה שנה מאד עמוסה עבורה מבחינה מוזיקלית, עם מספר להיטים שכבשו אותנו ברדיו ועם צעד עסקי חדש: השקת בושם על שמה. "הבושם ייקרא 'חלום מתוק', והריח שלו הוא האהוב ביותר עליי. ריח יכול להביא רגשות מורכבים מאוד הקשורים לזיכרונות שהם מעוררים," היא מספרת. לגבי קמפיין משותף עם בעלה הוסיפה: "קיבלנו לא מעט הצעות במהלך השנים. עוד לא הגיעה ההצעה הבאמת מעניינת שאמרנו לעצמנו 'נלך על זה', אבל אני עם ראש פתוח תמיד ונראה מה יהיה בעתיד".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NY skyline!

A post shared by Shakira (@shakira) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Family.

A post shared by Gerard Piqué (@3gerardpique) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Art.

A post shared by Gerard Piqué (@3gerardpique) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy 5th birthday to the Shakira album, released on this day in 2014 / Hoy celebramos los 5 años del álbum Shakira que fue lanzado el 21 de Marzo de 2014! ShakHQ #tbt

A post shared by Shakira (@shakira) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Recordar es vivir. Papá con Sashi!! ⁣ To remember is to live. Dad with Sashi!!⁣ Shak

A post shared by Shakira (@shakira) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי