ספירובסקי ביקש מהצוות בהפועל ת"א לפתוח בהרכב

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | הפועל תל אביב

קשר הרכש מצפון מקדוניה סיפר לאביטן ואנשיו כי הוא בכושר וייתכן שיעלה ב-11 נגד סקציה נס ציונה (שבת, 18:45 בספורט3). דמארי שוב צפוי לשבת על הספסל. גורם במועדון: "מעמדו של ניסו אינו תלוי במשחק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כבר שבעה משחקים רצופים סופרת הפועל תל אביב ללא ניצחון, כולל חמשת משחקי גביע הטוטו אותם הפסידה הקבוצה של ניסו אביטן, ומחר (שבת, 18:45 בספורט3) היא תארח באצטדיון בלומפילד את העולה החדשה סקציה נס ציונה, במשחק שהאדומים יודעים שהם מוכרחים לנצח.

אחרי המשחק נגד נס ציונה, הפועל תל אביב תצא למשחק חוץ ב"טרנר" נגד הפועל באר שבע ולאחר מכן תפגוש לדרבי קטן בבלומפילד את בני יהודה, כך שראשי האדומים מבינים שהקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה שלא לקחת נקודות ראשונות העונה.

עם זאת, גורם במועדון אמר בניסיון להרגיע את הרוחות: "אין שום לחץ סביב ניסו אביטן. הוא פועל כפי שצריך ומעמדו אינו תלוי במשחק נגד נס ציונה ובכול תוצאה שתושג מחר – הוא ימשיך לאמן את הפועל תל אביב עד סוף העונה".

לשמחת אביטן, לאימונים האחרונים חזרו מנבחרת ישראל יואב ג'ראפי, רז שלמה ואוראל דגני, אך הקשר פרנסיס קיירמה והבלם ירין פרץ, שנפגע במשחק הנבחרת הצעירה ביום שלישי נגד קזחסטן, פצועים ולא יהיו מחר בסגל.


אביטן. במועדון מאמינים במאמן על אף הפתיחה הקשה (עדי אבישי)

הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי, שערך אתמול אימון בכורה לאחר שחתם רשמית, שוחח עם הצוות המקצועי וביקש להיות בהרכב כבר נגד נס ציונה. הקשר שהגיע מפרנצואורוש ההונגרית וגם עלה כמחליף במשחק נגד ישראל בשבוע שעבר, סיפר כי הוא בכושר משחק ומסתמן שהחלטה בנושא תתקבל בבוקר המשחק, כמו גם לגבי עמנואל בואטנג שהחלים מפציעה. כזכור, ספירובסקי הוחתם במקומו של קלאודמיר פריירה שעל שחרורו המפתיע פורסם לראשונה בספורט1

בנוגע לחלק ההתקפי, החלוץ עומר דמארי, שלא פתח בהרכב נגד מ.ס אשדוד, לא מתוכנן ולא תורגל באימונים גם לקראת מחר, למרות המאמץ והשאפתנות שלו באימונים. בסגל אמור להיות החלוץ עלי כנענה שנושא העברתו הושלם לאחרונה תמורת פיצוי כספי לעירוני נשר.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני. מרווין פירסמן, ניר לקס, סטפן ספירובסקי (עמנואל בואטנג), אור אינברום, מוטי ברשצקי (שחר הירש), מאור בוזגלו, עומרי אלטמן.


אביטן ודמארי. החלוץ לא מתוכנן לשוב להרכב (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: ניסו אביטן, סטפן ספירובסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי